JOHN DEERE Ciągnik kompaktowy 1026R
Nr katalogowy:
1026R
Stan produktu:
nowy
Więcej od JOHN DEERE
Przy projektowaniu modelu nasi inżynierowie uwzględnili opinie klientów w każdym omawianym zakresie. Wzrost stabilności. Poprawa komfortu jazdy. Poprawa możliwości mocowania. A także lepsze możliwości przechowywania maszyny.
Model 1026R jest wyposażony w przekładnię hydrostatyczną, napęd na 4 koła (4WD) i wspomaganie układu kierowniczego w standardzie. Pozostałe funkcje modelu 1026R zapewniają niezrównany komfort pracy w ciężkich warunkach.
Model 1026R jest wyposażony w przekładnię hydrostatyczną, napęd na 4 koła (4WD) i wspomaganie układu kierowniczego w standardzie. Pozostałe funkcje modelu 1026R zapewniają niezrównany komfort pracy w ciężkich warunkach.
Natomiast wszechstronność modelu 1026R można z pewnością porównać do scyzoryka szwajcarskiego. Niewielkie wymiary i zwarta budowa, możliwość wykonywania wielu zadań oraz szybka zmiana narzędzi i dodatkowego wyposażenia.
Mocny silnik
Szybka i łatwa zmiana narzędzi
Sprzęganie narzędzi poprawia efektywność
- "Czysty i cichy: zaizolowany silnik wysokoprężny Yanmar® TNV, zgodny z Stage V
- Moc znamionowa silnika ECE-R120 przy 3200 obr./min. wynosi 18,5 kW (24,8 KM)
- Moc znamionowa silnika ECE-R24 przy 3200 obr./min. wynosi 17,5 kW (23,8 KM)
- Moc znamionowa przy WOM wynosi 13,4 kW (18 KM)
- Standardowy, podwójny, selektywny na środku zawór sterujący (SCV) ze zintegrowanym joystickiem ładowacza
- Trzeci zestaw zaworów SCV
- Zestaw mocy dodatkowej
- Niezależny, hydrauliczny zestaw podnoszenia kosiarki
- Rodzina ciągników Ag przygotowana z pochyloną maską
- Stała rama ochronna (ROPS)
- Fotel z zawieszeniem Deluxe
- Instalowana fabrycznie komfortowa kabina (opcjonalnie)
- Standardowy tempomat
- Pochylana kolumna kierownicy
- Standardowa skrzynka narzędziowa
- Wyjście 12 V
- Ergonomiczny dywanik
- Uchwyt na napoje
- Standardowe światła boczne na błotnikach
- Wąska szerokość umożliwia użytkowanie ciągnika 1026R w ciasnych miejscach, gdzie większość ciągników kompaktowych nie sprawdza się, a ponadto podstawa koła 145 cm (57 cali) oraz całkowita szerokość 120 cm (47 cali) zapewniają większą stabilność dla wszystkich typów terenu.
- Układ kierowniczy ze wspomaganiem oznacza mniej skrętów kierownicą niż w przypadku ręcznego układu kierowniczego; szczególnie jest to cenne podczas koszenia między przeszkodami, bądź gdy ciągnik jest używany z przednim ładowaczem.
- Wysoki współczynnik mocy do ciężaru sprawia, że ciągnik 1026R jest dobrym wyborem w przypadku wykonywania różnych prac; całkowity ciężar ciągnika zmniejsza ubijanie podłoża i sprawia, że 1026R jest doskonałym ciągnikiem do koszenia.
- Wał odbioru mocy (WOM) jest w pełni niezależnym WOM w ciągniku 1026R, umożliwiając wyłączanie WOM bez konieczności zatrzymywania poruszającego się ciągnika. Ma to znaczenie podczas jazdy wokół przeszkód, np. pojazdy podczas koszenia.
Szybka i łatwa zmiana narzędzi
- Przedni podnośnik Quik-Tatch firmy John Deere sprawia, że zmiana narzędzi jest szybka i łatwa
- Wszystkie przednie narzędzia John Deere (zgarniarka i wysięgnik) używają wspólnego podnośnika (John Deere Quik-Tatch)
- 3-punktowy przedni podnośnik kategorii 0 z ramą A zapewnia szybkiej i łatwej wymiany wszystkich narzędzi kategorii 0
- Pomosty kosiarki AutoConnect™ mocowane na środku oraz Ładowacze 120R mogą być zakładane i zdejmowane w ciągu 5 minut, bez konieczności używania narzędzi
- Zmiana tylnych narzędzi dokonywana jest w mgnieniu oka za pomocą standardowego 3-punktowego podnośnika kategorii 0
Sprzęganie narzędzi poprawia efektywność
- Umożliwia mocowanie więcej niż jednego narzędzia w tym samym czasie, eliminując konieczność zmiany narzędzi
- Ładowacz, kosiarka mocowana pośrodku oraz różne narzędzia dla 3-punktowego podnośnika mogą być podłączane do ciągnika w tym samym czasie
- Ładowacz, tylne narzędzie oraz kosiarka mocowana pośrodku mogą być pozostawiane na ciągniku w tym samym czasie.
- Ekonomiczny dzięki dobremu chłodzeniu i dużej trwałości
- Dzięki specjalnej izolacji poziom drgań i hałasu silnika jest mniejszy; pośredni wtrysk paliwa używa komory wstępnego spalania, aby zapewnić płynną i cichą pracę silnika; tłok wykonany ze stopu aluminium z wbudowanymi siłownikami stalowymi jest lekki, co pozwala zmniejszyć obciążenie łożysk korbowodu oraz zapewnić dobre parametry wymiany ciepła.
- Budowa silnika dopuszcza bardziej rygorystyczne tolerancje i neutralizuje rozszerzanie tłoka, redukując w ten sposób przedmuch gazów i zmniejszając hałas stuku tłoka
- Wyższe pierścienie górne na tłoku oraz cieńsza uszczelka głowicy znaczącą zmniejszają ilość niespalonego gazu odlotowego i zwiększają skuteczność spalania
- Profil odchylenia zębów kół rozrządu pozwala na prawie całkowite wyeliminowanie efektu szczękania, hałasu i luzu
- Rezerwa momentu obrotowego zapewnia dużo mocy przy dużych obciążeniach i jednocześnie wyjątkowej oszczędności paliwa
- Filtr paliwa z wymiennym wkładem
- System smarowania pod pełnym ciśnieniem dostarcza ciśnieniowo przefiltrowany olej do wszystkich istotnych części silnika
- Świecie żarowe zapewniają szybki rozruch w temperaturze poniżej -18°C. (opcjonalny osprzęt podgrzewacza płynu chłodzącego silnika będzie wspomagać rozruch w bardziej ekstremalnych warunkach).
- System paliwa z automatycznym odpowietrzaniem oznacza, że nie jest wymagane specjalne odpowietrzanie, jeśli paliwo zostanie zużyte w ciągniku; system ten sam uzbroi pompę wtrysku, przewody i wtryskiwacze, zapewniając szybkie doprowadzenie paliwa
- Rozruch kluczykiem i odcięcie eliminuje pokrętło odcięcia paliwa
- Cewka elektryczna zamyka dopływ paliwa niezwłocznie po wyłączeniu stacyjki
- Przezroczysty zbiornik odzyskiwania płynu chłodzącego pozwala operatorowi sprawdzanie poziomu płynu bez konieczności zdejmowania korka chłodnicy
- Suchy filtr powietrza z wkładem zabezpieczającym utrzymuje brud i inne zanieczyszczenia z dala od silnika
- Wkład zabezpieczający (drugi filtr) ochroni silnik, jeśli w filtrze podstawowym dojdzie do wycieku
- Zapewnia ochronę silnika w przypadku serwisowania filtra podstawowego
- Boczne panele ekranu oraz przedni ekran kratkowy zapewniają doskonały przepływ powietrza do komory silnika
- Uszczelniona komora chłodnicy utrzymuje zanieczyszczenia po zewnętrznej stronie maski
- Jednoelementowe panele boczne mogą być zdejmowane w celu zapewnienia szybkiego i łatwego dostępu do silnika
- Wydech poziomy odprowadza spaliny ze stanowiska operatora, zmniejszając hałas i zapewniając poprawę widoczności i komfortu operatora
- Płyn pod ciśnieniem przenosi moc silnika na koło napędowe poprzez pompę hydrauliczną oraz silnik
- Jednostka napędu hydrostatycznego funkcjonuje jako sprzęgło i przekładnia
- Bezgraniczne prędkości jazdy, nawet przy pełnej przepustnicy, aby dopasować do danej pracy
- Brak sprzęgania w celu zapewnienia szybkiej zmiany kierunku
- Szybsza, łatwiejsza i bardziej precyzyjna obsługa niż w przypadku konkurencyjnych ciągników dzięki konstrukcji pedału napędowego (palec-pięta)
- Zapewnia wysoki moment obrotowy przy rozruchu
- Zmniejsza obciążenia amortyzatorów układu napędowego
- Duże pedały nożne zostały zaprojektowane w sposób zapewniający operatorowi komfort i wygodną obsługę ciągnika
- Dźwignia zakresów jest umieszczona w pobliżu fotela, w miejscu dogodnym w zasięgu operatora
- Zakres małej prędkości umożliwia wykonywanie trudniejszych prac przy większych prędkościach niż ciągniki konkurencyjne, które wyposażone są przekładnię trzyzakresową (tzn. zakres małej prędkości w przypadku trzyzakresowego mostu pędnego jest mniejsza od zakresu występującego na dwuzakresowym moście pędnym)
- Duży, odkuwany z jednego kawałka wał czopowy z łożyskami większego wspornika, które redukują drgania i hałas.
- Innowacyjny most pędny składa się z przekładni hydrostatyczna, osi przekładni redukcyjnej oraz sprzęgła.
- Boczna filtracja ciśnienia umożliwia używanie drobniejszego filtra sitkowego (10 mikronów), a nie systemów filtracji ssących, które używane są w wielu ciągnikach konkurencyjnych.
- Jedna pompa, aby dostarczać ciśnienie zasilania i zapewniać przepływ. Rozdzielacz przepływu rozdziela przepływ na różne obwody w całym ciągniku.
- Most pędny posiada chłodnicę oleju, która zapewnia lepszą wydajność hydraulicznego układu chłodzenia.
- Konstrukcja pochylonej maski zapewnia lepszą widoczność
- Stanowisko operatora zapewnia dużo wolnej przestrzeni dla bardziej komfortowej pracy
- Fakturowane płaskie stanowisko operatora ze stopniem umożliwia łatwe wsiadanie i wysiadanie z ciągnika z każdej strony
- Poręcze montowane na błotnikach są duże i łatwe do uchwycenia. Ułatwiają one operatorowi wsiadanie i wysiadanie z ciągnika
- Elementy sterownicze są umieszczone na błotnikach w celu zapewnienia komfortu operatorowi
- Dla łatwiejszej identyfikacji podczas pracy, elementy sterownicze operatora są oznaczone różnym kolorami
- Przedni poziomy wydech w celu zapewnienia operatorowi lepszej widoczności
Standardowe wyposażenie oświetlenie zawiera:
- Dwa uszczelnione reflektory halogenowe montowane z przodu
- Wyposażenie świateł hamowania i świateł tylnych, spełniające normy europejskich standardów homologacji ciągników, mocowane z boku systemu ROPS z reflektorami
- Dwa dodatkowe światła na błotnikach jako standardowe wyposażenie w ciągnikach 1026R
- Dostępne są dodatkowe zestawy świateł przednich i tylnych
Fotel pokryty tkaniną Deluxe z rozciąganymi pasami znajduje się w podstawowym wyposażeniu.
- Ergonomicznie ukształtowana poduszka fotela, regulowane zawieszenie mocowania krzyżakowego w celu zapewnienia operatorowi doskonałego komfortu i wsparcia.
- Zawieszenie mocowania krzyżakowego może być regulowane w celu dopasowania do wzrostu i wagi operatora.
- Regulacja wagi operatora umożliwia dopasowywanie w zakresie od 52 kg do 125 kg.
- Przy użyciu dźwigni, która znajduje się pod fotelem, może być on regulowany do przodu i do tyłu względem wzrostu operatora.
- Rozciągane pasy zapobiegają skręcaniu się na zawieszeniu fotela i elementach sterowniczych.
Dane techniczne:
- Typ silnika: 3-cylindrowy, wysokoprężny
- Moc silnika: 18.5 kW (24.8 KM)
- Moc znamionowa WOM: 13.4 kW (18 KM)
- Pojemność skokowa: 1,115 L
- Maks. moment obrotowy: 63.7 Nm przy 1900 obr/min
- Filtr powietrza: suchy z wkładem zabezpieczającym
- Pojemność zbiornika paliwa: 21.2 L
- Przekładnia: 2-zakresowa hydrostatyczna przekładnia automatyczna - dwa pedały
- Maks. prędkość: 14.6 km/h
- Hamulce: mokre tarczowe
- Układ kierowniczy: wspomagany
- Blokada mechanizmu różnicowego: standard
- Napęd na cztery koła: standard
- Układ hydrauliczny: z przepływem otwartym w położeniu neutralnym
- Łączny przepływ: 24 L/min
- Narzędzie: 13.2 L/min
- Układ kierowniczy: 10.8 L/min
- Podnośnik tylny TUZ kategorii 1: standard
- Udźwig w punktach unoszenia: 525 kg
- Udźwig 610 mm za zakończeniem podnośnika: 309 kg
- Typ WOM: niezależny
- Położenie WOM: tylny - standard, środkowy - standard, przedni - opcja
- Prędkość WOM: 540 (tylny)
- Kąt obrotu WOM (środkowy i przedni): 2100 w lewo
- Hamulec WOM: standard
- Czujnik obecności operatora: standard
- Łączna długość ciągnika z TUZ: 2846 mm
- Łączna szerokość ciągnika: 1200 mm
- Rozstaw kół: 1450 mm
- Wysokość z ROPS: 2280 mm
- Wysokość z kabiną: 1985 mm
- Masa w stanie pustym z ramą ochronną / kabiną: 700 / 850 kg
- Łączna dopuszczalna masa: 1327 kg
- Oś przednia: 612 kg
- Oś tylna: 715 kg
- Zdolność uciągu: 1370 kg
- Opony przód: 18 x 8.5 - 10
- Opony tył: 26 x 12 - 12
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.