Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

JOHN DEERE Ciągnik kompaktowy 1026R

JOHN DEERE Ciągnik kompaktowy 1026R
Nr katalogowy:
1026R
Stan produktu:
nowy

Więcej od JOHN DEERE

Zamów telefonicznie

Zamów telefonicznie JOHN DEERE Ciągnik kompaktowy 1026R - podaj swój numer oddzwonimy

Produkt aktualnie niedostępny

Opis produktu
Przy projektowaniu modelu nasi inżynierowie uwzględnili opinie klientów w każdym omawianym zakresie. Wzrost stabilności. Poprawa komfortu jazdy. Poprawa możliwości mocowania. A także lepsze możliwości przechowywania maszyny.
Model 1026R jest wyposażony w przekładnię hydrostatyczną, napęd na 4 koła (4WD) i wspomaganie układu kierowniczego w standardzie. Pozostałe funkcje modelu 1026R zapewniają niezrównany komfort pracy w ciężkich warunkach.
Natomiast wszechstronność modelu 1026R można z pewnością porównać do scyzoryka szwajcarskiego. Niewielkie wymiary i zwarta budowa, możliwość wykonywania wielu zadań oraz szybka zmiana narzędzi i dodatkowego wyposażenia.

Mocny silnik
  • "Czysty i cichy: zaizolowany silnik wysokoprężny Yanmar® TNV, zgodny z Stage V
  • Moc znamionowa silnika ECE-R120 przy 3200 obr./min. wynosi 18,5 kW (24,8 KM)
  • Moc znamionowa silnika ECE-R24 przy 3200 obr./min. wynosi 17,5 kW (23,8 KM)
  • Moc znamionowa przy WOM wynosi 13,4 kW (18 KM)
Mocna hydraulika
  • Standardowy, podwójny, selektywny na środku zawór sterujący (SCV) ze zintegrowanym joystickiem ładowacza
  • Trzeci zestaw zaworów SCV
  • Zestaw mocy dodatkowej
  • Niezależny, hydrauliczny zestaw podnoszenia kosiarki
Komfortowa stanowisko operatora i elementy sterownicze
  • Rodzina ciągników Ag przygotowana z pochyloną maską
  • Stała rama ochronna (ROPS)
  • Fotel z zawieszeniem Deluxe
  • Instalowana fabrycznie komfortowa kabina (opcjonalnie)
  • Standardowy tempomat
  • Pochylana kolumna kierownicy
  • Standardowa skrzynka narzędziowa
  • Wyjście 12 V
  • Ergonomiczny dywanik
  • Uchwyt na napoje
  • Standardowe światła boczne na błotnikach
Napęd na cztery koła (4WD) jak i układ kierownicy ze wspomaganiem są standardowym wyposażeniem w ciągniku 1026R. Taka kombinacja zapewnia doskonałą manewrowość oraz prostotę obsługi ciągnika.
  • Wąska szerokość umożliwia użytkowanie ciągnika 1026R w ciasnych miejscach, gdzie większość ciągników kompaktowych nie sprawdza się, a ponadto podstawa koła 145 cm (57 cali) oraz całkowita szerokość 120 cm (47 cali) zapewniają większą stabilność dla wszystkich typów terenu.
  • Układ kierowniczy ze wspomaganiem oznacza mniej skrętów kierownicą niż w przypadku ręcznego układu kierowniczego; szczególnie jest to cenne podczas koszenia między przeszkodami, bądź gdy ciągnik jest używany z przednim ładowaczem.
  • Wysoki współczynnik mocy do ciężaru sprawia, że ciągnik 1026R jest dobrym wyborem w przypadku wykonywania różnych prac; całkowity ciężar ciągnika zmniejsza ubijanie podłoża i sprawia, że 1026R jest doskonałym ciągnikiem do koszenia.
  • Wał odbioru mocy (WOM) jest w pełni niezależnym WOM w ciągniku 1026R, umożliwiając wyłączanie WOM bez konieczności zatrzymywania poruszającego się ciągnika. Ma to znaczenie podczas jazdy wokół przeszkód, np. pojazdy podczas koszenia.

Szybka i łatwa zmiana narzędzi
  • Przedni podnośnik Quik-Tatch firmy John Deere sprawia, że zmiana narzędzi jest szybka i łatwa
  • Wszystkie przednie narzędzia John Deere (zgarniarka i wysięgnik) używają wspólnego podnośnika (John Deere Quik-Tatch)
  • 3-punktowy przedni podnośnik kategorii 0 z ramą A zapewnia szybkiej i łatwej wymiany wszystkich narzędzi kategorii 0
  • Pomosty kosiarki AutoConnect™ mocowane na środku oraz Ładowacze 120R mogą być zakładane i zdejmowane w ciągu 5 minut, bez konieczności używania narzędzi
  • Zmiana tylnych narzędzi dokonywana jest w mgnieniu oka za pomocą standardowego 3-punktowego podnośnika kategorii 0

Sprzęganie narzędzi poprawia efektywność
  • Umożliwia mocowanie więcej niż jednego narzędzia w tym samym czasie, eliminując konieczność zmiany narzędzi
  • Ładowacz, kosiarka mocowana pośrodku oraz różne narzędzia dla 3-punktowego podnośnika mogą być podłączane do ciągnika w tym samym czasie
  • Ładowacz, tylne narzędzie oraz kosiarka mocowana pośrodku mogą być pozostawiane na ciągniku w tym samym czasie.
Silnik serii Yanmar TNV oferuje następujące funkcje:
  • Ekonomiczny dzięki dobremu chłodzeniu i dużej trwałości
  • Dzięki specjalnej izolacji poziom drgań i hałasu silnika jest mniejszy; pośredni wtrysk paliwa używa komory wstępnego spalania, aby zapewnić płynną i cichą pracę silnika; tłok wykonany ze stopu aluminium z wbudowanymi siłownikami stalowymi jest lekki, co pozwala zmniejszyć obciążenie łożysk korbowodu oraz zapewnić dobre parametry wymiany ciepła.
  • Budowa silnika dopuszcza bardziej rygorystyczne tolerancje i neutralizuje rozszerzanie tłoka, redukując w ten sposób przedmuch gazów i zmniejszając hałas stuku tłoka
  • Wyższe pierścienie górne na tłoku oraz cieńsza uszczelka głowicy znaczącą zmniejszają ilość niespalonego gazu odlotowego i zwiększają skuteczność spalania
  • Profil odchylenia zębów kół rozrządu pozwala na prawie całkowite wyeliminowanie efektu szczękania, hałasu i luzu
  • Rezerwa momentu obrotowego zapewnia dużo mocy przy dużych obciążeniach i jednocześnie wyjątkowej oszczędności paliwa
  • Filtr paliwa z wymiennym wkładem
  • System smarowania pod pełnym ciśnieniem dostarcza ciśnieniowo przefiltrowany olej do wszystkich istotnych części silnika
  • Świecie żarowe zapewniają szybki rozruch w temperaturze poniżej -18°C. (opcjonalny osprzęt podgrzewacza płynu chłodzącego silnika będzie wspomagać rozruch w bardziej ekstremalnych warunkach).
  • System paliwa z automatycznym odpowietrzaniem oznacza, że nie jest wymagane specjalne odpowietrzanie, jeśli paliwo zostanie zużyte w ciągniku; system ten sam uzbroi pompę wtrysku, przewody i wtryskiwacze, zapewniając szybkie doprowadzenie paliwa
  • Rozruch kluczykiem i odcięcie eliminuje pokrętło odcięcia paliwa
  • Cewka elektryczna zamyka dopływ paliwa niezwłocznie po wyłączeniu stacyjki
  • Przezroczysty zbiornik odzyskiwania płynu chłodzącego pozwala operatorowi sprawdzanie poziomu płynu bez konieczności zdejmowania korka chłodnicy
  • Suchy filtr powietrza z wkładem zabezpieczającym utrzymuje brud i inne zanieczyszczenia z dala od silnika
  • Wkład zabezpieczający (drugi filtr) ochroni silnik, jeśli w filtrze podstawowym dojdzie do wycieku
  • Zapewnia ochronę silnika w przypadku serwisowania filtra podstawowego
  • Boczne panele ekranu oraz przedni ekran kratkowy zapewniają doskonały przepływ powietrza do komory silnika
  • Uszczelniona komora chłodnicy utrzymuje zanieczyszczenia po zewnętrznej stronie maski
  • Jednoelementowe panele boczne mogą być zdejmowane w celu zapewnienia szybkiego i łatwego dostępu do silnika
  • Wydech poziomy odprowadza spaliny ze stanowiska operatora, zmniejszając hałas i zapewniając poprawę widoczności i komfortu operatora
Ciągnik 1026R wyposażony jest w przekładnię hydrostatyczną.
  • Płyn pod ciśnieniem przenosi moc silnika na koło napędowe poprzez pompę hydrauliczną oraz silnik
  • Jednostka napędu hydrostatycznego funkcjonuje jako sprzęgło i przekładnia
Podwójne pedały sterujące Twin TouchTM umożliwiają wybór kierunku i prędkości jazdy poprzez dotknięcie czubkiem stopy. Idealnie dopasowane do prac, w których produktywność jest koniecznością, np. zastosowanie ładowacza lub kosiarki.
  • Bezgraniczne prędkości jazdy, nawet przy pełnej przepustnicy, aby dopasować do danej pracy
  • Brak sprzęgania w celu zapewnienia szybkiej zmiany kierunku
  • Szybsza, łatwiejsza i bardziej precyzyjna obsługa niż w przypadku konkurencyjnych ciągników dzięki konstrukcji pedału napędowego (palec-pięta)
  • Zapewnia wysoki moment obrotowy przy rozruchu
  • Zmniejsza obciążenia amortyzatorów układu napędowego
  • Duże pedały nożne zostały zaprojektowane w sposób zapewniający operatorowi komfort i wygodną obsługę ciągnika
Przekładnia posiada dwie prędkości - zakres małej i dużej prędkości.
  • Dźwignia zakresów jest umieszczona w pobliżu fotela, w miejscu dogodnym w zasięgu operatora
  • Zakres małej prędkości umożliwia wykonywanie trudniejszych prac przy większych prędkościach niż ciągniki konkurencyjne, które wyposażone są przekładnię trzyzakresową (tzn. zakres małej prędkości w przypadku trzyzakresowego mostu pędnego jest mniejsza od zakresu występującego na dwuzakresowym moście pędnym)
Do funkcji zapewniających trwałość należą:
  • Duży, odkuwany z jednego kawałka wał czopowy z łożyskami większego wspornika, które redukują drgania i hałas.
  • Innowacyjny most pędny składa się z przekładni hydrostatyczna, osi przekładni redukcyjnej oraz sprzęgła.
  • Boczna filtracja ciśnienia umożliwia używanie drobniejszego filtra sitkowego (10 mikronów), a nie systemów filtracji ssących, które używane są w wielu ciągnikach konkurencyjnych.
  • Jedna pompa, aby dostarczać ciśnienie zasilania i zapewniać przepływ. Rozdzielacz przepływu rozdziela przepływ na różne obwody w całym ciągniku.
  • Most pędny posiada chłodnicę oleju, która zapewnia lepszą wydajność hydraulicznego układu chłodzenia.
Stanowisko operatora 1026R zostało zaprojektowane w sposób zapewniający operatorowi większy komfort i lepszą widoczność. Duże i łatwe do chwycenia poręcze są umieszczone na każdym błotniku, co ułatwia wsiadanie do ciągnika i wychodzenie z niego z każdej strony.
  • Konstrukcja pochylonej maski zapewnia lepszą widoczność
  • Stanowisko operatora zapewnia dużo wolnej przestrzeni dla bardziej komfortowej pracy
  • Fakturowane płaskie stanowisko operatora ze stopniem umożliwia łatwe wsiadanie i wysiadanie z ciągnika z każdej strony
  • Poręcze montowane na błotnikach są duże i łatwe do uchwycenia. Ułatwiają one operatorowi wsiadanie i wysiadanie z ciągnika
  • Elementy sterownicze są umieszczone na błotnikach w celu zapewnienia komfortu operatorowi
  • Dla łatwiejszej identyfikacji podczas pracy, elementy sterownicze operatora są oznaczone różnym kolorami
  • Przedni poziomy wydech w celu zapewnienia operatorowi lepszej widoczności
Stała system Roll-GardTM ROPS oraz rozciągane pasy fotela są standardowym wyposażeniem, aby zapewnić ochronę operatorowi w przypadku przewrócenia się ciągnika.

Standardowe wyposażenie oświetlenie zawiera:
  • Dwa uszczelnione reflektory halogenowe montowane z przodu
  • Wyposażenie świateł hamowania i świateł tylnych, spełniające normy europejskich standardów homologacji ciągników, mocowane z boku systemu ROPS z reflektorami
  • Dwa dodatkowe światła na błotnikach jako standardowe wyposażenie w ciągnikach 1026R
  • Dostępne są dodatkowe zestawy świateł przednich i tylnych
Opcjonalna komfortowa kabina John Deere jest montowana fabrycznie i przyczynia się do większej komfortowych dla operatorów korzystających na co dzień z ciągnika 1026R. Pozbawione ramy, w pełni przeszklone drzwi otwierają się szeroko, ułatwiając wsiadanie, a fotel premium z obiciem materiałowym oraz regulacją poziomą i pionową zapewnia operatorowi idealną pozycję do pracy w ciągu całego długiego dnia. Przednia i tylna szyba otwierają się w celu zapewnienia wentylacji, a mocny układ ogrzewania oferuje ochronę i komfort przez cały rok. Czy wykonywane są prace przy użyciu ładowacza, przedniego narzędzia (np. usuwanie śniegu), koszenie,uprawa ziemi, cięcie obrotowe, czy prace z lekkim sianem, uniwersalność i moc ciągników kabinowych pozwala na wykonywanie każdego rodzaju zadań. Jednocześnie, operator jest zabezpieczony przed czynnikami zewnętrznymi.

Fotel pokryty tkaniną Deluxe z rozciąganymi pasami znajduje się w podstawowym wyposażeniu.
  • Ergonomicznie ukształtowana poduszka fotela, regulowane zawieszenie mocowania krzyżakowego w celu zapewnienia operatorowi doskonałego komfortu i wsparcia.
  • Zawieszenie mocowania krzyżakowego może być regulowane w celu dopasowania do wzrostu i wagi operatora.
  • Regulacja wagi operatora umożliwia dopasowywanie w zakresie od 52 kg do 125 kg.
  • Przy użyciu dźwigni, która znajduje się pod fotelem, może być on regulowany do przodu i do tyłu względem wzrostu operatora.
  • Rozciągane pasy zapobiegają skręcaniu się na zawieszeniu fotela i elementach sterowniczych.

Dane techniczne:
  • Typ silnika: 3-cylindrowy, wysokoprężny
  • Moc silnika: 18.5 kW (24.8 KM)
  • Moc znamionowa WOM: 13.4 kW (18 KM)
  • Pojemność skokowa: 1,115 L
  • Maks. moment obrotowy: 63.7 Nm przy 1900 obr/min
  • Filtr powietrza: suchy z wkładem zabezpieczającym
  • Pojemność zbiornika paliwa: 21.2 L
  • Przekładnia: 2-zakresowa hydrostatyczna przekładnia automatyczna - dwa pedały
  • Maks. prędkość: 14.6 km/h
  • Hamulce: mokre tarczowe
  • Układ kierowniczy: wspomagany
  • Blokada mechanizmu różnicowego: standard
  • Napęd na cztery koła: standard
  • Układ hydrauliczny: z przepływem otwartym w położeniu neutralnym
  • Łączny przepływ: 24 L/min
  • Narzędzie: 13.2 L/min
  • Układ kierowniczy: 10.8 L/min
  • Podnośnik tylny TUZ kategorii 1: standard
  • Udźwig w punktach unoszenia: 525 kg
  • Udźwig 610 mm za zakończeniem podnośnika: 309 kg
  • Typ WOM: niezależny
  • Położenie WOM: tylny - standard, środkowy - standard, przedni - opcja
  • Prędkość WOM: 540 (tylny)
  • Kąt obrotu WOM (środkowy i przedni): 2100 w lewo
  • Hamulec WOM: standard
  • Czujnik obecności operatora: standard
  • Łączna długość ciągnika z TUZ: 2846 mm
  • Łączna szerokość ciągnika: 1200 mm
  • Rozstaw kół: 1450 mm
  • Wysokość z ROPS: 2280 mm
  • Wysokość z kabiną: 1985 mm
  • Masa w stanie pustym z ramą ochronną / kabiną: 700 / 850 kg
  • Łączna dopuszczalna masa: 1327 kg
  • Oś przednia: 612 kg
  • Oś tylna: 715 kg
  • Zdolność uciągu: 1370 kg
  • Opony przód: 18 x 8.5 - 10
  • Opony tył: 26 x 12 - 12

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane