JOHN DEERE Ciągnik kompaktowy 2026R
Nr katalogowy:
2026R
Stan produktu:
nowy
Więcej od JOHN DEERE
Kompaktowy ciągnik 2026R jest przeznaczony dla klientów, którzy oczekują mocnej i wydajnej maszyny w kompaktowych rozmiarach oraz jakości, wszechstronności i ekonomiczności bez kompromisów. Ciągnik 2026R wyposażony jest w 3-cylindrowy silnik Diesla, dwuzakresową przekładnię hydrostatyczną, napęd 4X4 oraz układ kierowniczy ze wspomaganiem dla jeszcze większego komfortu i łatwości manewrowania.
Silnik serii Yanmar TNV oferuje następujące funkcje:
- Ekonomiczna konstrukcja z tulejami odlewanymi o dobrym chłodzeniu i dużej trwałości
- Pośredni wtrysk paliwa
- Rozwija większą moc na litr paliwa niż silniki z pośrednim wtryskiem
- Tłoki ze stopu aluminium są lekkie, by zmniejszyć obciążenie łożyska korbowodu i zapewniają dobre przewodzenie ciepła
- Budowa silnika dopuszcza bardziej rygorystyczne tolerancje i neutralizuje rozszerzalność cieplną tłoka, redukując w ten sposób przedmuch gazów i zmniejszając hałas stuku tłoka
- Pierścienie górne są wyżej na tłoku, a cieńsza uszczelka głowicy znacząco zmniejsza ilość niespalonego gazu odlotowego i zwiększa skuteczność spalania
- Zębate koła i przekładnie napędowe wtryskiwaczy mają spiralny profil, by zmniejszyć hałas silnika
- Automatyczny odpowietrzacz układu paliwowego
- Nie ma potrzeby zalewać układu, gdy skończy się paliwo
- System automatycznie zaleje pompę wtryskową, przewody paliwowe i wtryskiwacze, zapewniając paliw w układzie, by usprawnić szybki rozruch
- Wysokowydajny układ smarowania pompuje pod ciśnieniem przefiltrowany olej do wszystkich łożysk silnikowych, co poprawia trwałość
- Filtr paliwa z wymiennym wkładem
- Separator wody z dodatkowym wymiennym elementem filtra
- Przezroczysty zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego pozwala operatorowi na sprawdzanie poziomu płynu bez konieczności zdejmowania korka chłodnicy
- Suchy filtr powietrza z wkładem zabezpieczającym
- Konstrukcja z dwoma wkładami zapewniającymi lepszą ochronę silnika
- Kontrolka zanieczyszczenia filtra powietrza na desce rozdzielczej jest standardowym wyposażeniem we wszystkich modelach
- Łatwy dostęp do silnika i jego punktów kontrolnych i napełniania po prawej stronie ciągnika poprzez usunięcie osłony bocznej.
- Brak sprzęgła w celu zapewnienia szybkiej zmiany kierunku
- Dwa pedały Twin Touch™ pozwalając łatwo zmienić kierunek jazdy do przodu/tyłu.
- Chłodnica oleju chłodzi olej przekładniowy, by wydłużyć trwałość przekładni.
- Ciągnik można uruchomić wyłącznie, gdy dźwignia zakresów jest w położeniu neutralnym
- Jeśli dźwignia zakresu jest na biegu przy przekręceniu kluczyka w położenie uruchomienia, na desce rozdzielczej pokaże się polecenie przesunięcia dźwigni do położenia neutralnego
- WOM i silnik zostaną wyłączone, gdy operator opuści fotel przy włączonym WOM
- W niektórych ciągnikach konkurencyjnych z przekładnią HST zastosowano długi pedał (od palców do pięty) do sterowania przekładnią
- Operator musi zmieniać kierunek palcami i piętą, co jest męczące.
- Rozwiązanie z dwoma pedałami Twin Touch ułatwia ruszenie ciągnikiem do przodu/tyłu o centymetry (np. przy przyłączaniu narzędzi)
- Sauer-Danfoss® oferuje zintegrowaną pompę i silnikiem. Dzięki temu elementy są dopasowane do siebie i oferują maksymalną sprawność.
- Takie rozwiązanie zapewnia trwałość i wytrzymałość potrzebną do eksploatacji takich narzędzia jak ładowacze czy koparki na tylny TUZ
- Jeden zbiornik (z jednym punktem kontrolnym i punktem napełniania) dla przekładni, blokady mechanizmu różnicowego u układu hydraulicznego przyspiesza codzienną konserwację
- Mechanicznie uruchamiane pedały Twin Touch umożliwiają wybranie kierunku jazdy i prędkości poprzez dotknięcie stopą
- Pozwala on utrzymać stałą prędkość jazdy do przodu bez naciskania na pedał nożny
- Tempomat wyłącza się naciskając na pedał hamulca lub przełącznikiem tempomatu
Najważniejsze cechy stanowiska operatora ciągników 2R:
- Konstrukcja pochylonej maski zapewnia lepszą widoczność
- Dużo wolnego miejsca, by pracowało się wygodniej
- Uchwyt na kubek, liczne schowki i gniazdo 12-V zapewniają zorganizowane stanowisko operatora
- Gumowana mata podłogowa zmniejsza drgania i hałas
- Płaskie stanowisko operatora ułatwia wsiadanie i wysiadanie z ciągnika
- Poręcze montowane na błotnikach są duże i łatwe do uchwycenia. Ułatwiają one operatorowi wsiadanie i wysiadanie z ciągnika
- Elementy sterowania podniesiono i wbudowano w błotnik, by poprawić wygodę i łatwość użytkowania
- Duże, łatwe do odczytania naklejki stanowią jasną instrukcję zarówno dla doświadczonych, jak i niedoświadczonych operatorów
- Przedni poziomy wydech w celu zapewnienia operatorowi lepszej widoczności
- Jeżeli operator opuści fotel, gdy przekładnia, środkowy lub tylny wał odbioru mocy (WOM) są załączone, następuje wyłączenie silnika
- Gdy trzeba sterować WOM spoza stanowiska operatora, trzeba spełnić następujące warunki: Hamulec postojowy włączony, przekładnia w położeniu neutralnym, a przełącznik WOM tylko w położeniu tylnym. Więcej informacji na temat poszczególnych zastosowań znajduje się w instrukcji eksploatacji.
- Specjalnie zaprojektowane kanały prowadzą gorące powietrze z komory silnika pod ciągnik zamiast bezpośrednio na operatora
- Fotel jest regulowany do przodu/ do tyłu w celu zapewnienia wygody operatorowi
- Fotel można pochylić do przodu, w celu ochrony przed czynnikami zewnętrznymi (wyłącznie standardowy fotel w otwartym stanowisku operatora)
- Wysokie podparcie i podłokietniki są w wyposażeniu podstawowym i pozwalają na wygodniejszą obsługę (kabina)
- Bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa zabezpieczają przed ich zaplątaniem się w zawieszenia fotela i elementy sterowania.
Dane techniczne:
- Typ silnika: 3-cylindorwy, wysokoprężny
- Moc: 18.5 kW (24.8 KM)
- Moc znamionowa WOM: 13.4 kW (18 KM)
- Pojemność skokowa: 1.115 L
- Maks. moment obrotowy: 63.7 Nm przy 1900 obr/min
- Filtr powietrza: suchy z wkładem zabezpieczającym
- Pojemność zbiornika paliwa: 24 L
- Przekładnia: 2-zakresowa hydrostatyczna przekładnia automatyczna - dwa pedały
- Maks. prędkość: 21 km/h
- Hamulce: mokre tarczowe
- Układ kierowniczy: wspomagany
- Blokada mechanizmu różnicowego: standard
- Napęd na cztery koła: standard
- Typ układu hydraulicznego: z przepływem otwartym z położeniem neutralnym
- Łączny przepływ: 28 L/min
- Narzędzie: 14 L/min
- Układ kierowniczy: 14 L/min
- Tylny TUZ kategorii 1: standard
- Udźwig w punktach unoszenia: 560 kg
- Udźwig 610 mm za zakończeniem podnośnika: 400 kg
- Typ WOM: niezależny
- Położenie WOM: tylny - standard, środkowy - standard, przedni - opcja
- Prędkość WOM: tylny 540
- Kąt obrotu WOM (środkowy i przedni): 2100 w lewo
- Hamulec WOM: standard
- Czujnik obecności operatora: standard
- Łączna długość z TUZ: 2808 mm
- Łączna szerokość: 1200-1280 mm
- Rozstaw kół: 1600 mm
- Wysokość z ROPS: 2364 mm
- Wysokość z kabiną: 2005 mm
- Masa w stanie pustym z ramą ochronną / kabiną: 760 / 920 kg
- Łączna dopuszczalna masa: 1712 kg
- Oś przednia: 612 kg
- Oś tylna: 1100 kg
- Zdolność uciągu: 1712 kg
- Opony przód: 210 / 65 - R12
- Opony tył: 345 / 60 - R15
Zdjęcia przedstawiają model 2026R z opcjonalną kabiną i osprzętem.
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.