JOHN DEERE Pojazd roboczy elektryczny Gator TE
Nr katalogowy:
Gator TE
Stan produktu:
nowy
Więcej od JOHN DEERE
Osiem akumulatorów o dużej pojemności umożliwia pracę pojazdu Gator TE przez 7 – 8 godzin między kolejnymi ładowaniami — wszystko to przy zerowej emisji spalin i praktycznie bez hałasu. Każdy pojazd jest wyposażony we wbudowaną ładowarkę z aprobatą UL, która wyłącza się automatycznie po osiągnięciu pełnego naładowania.
Pojazd użytkowy Gator™ TE wyposażony jest w silnik zasilany przez układ elektryczny 48 V.
- Taki układ elektryczny zapewnia dużą moc pozwalającą na sprawniejsze przyspieszanie, przewożenie ładunków, wjeżdżanie na wzniesienia i stabilne działanie do czasu ponownego ładowania
- Dynamiczne hamowanie
- Silnik hamuje, gdy operator zwalnia pedał przyspieszenia; takie działanie nie zastępuje hamulców
- Kontrola nadmiernej prędkości
- Ogranicza narażenie na incydenty rozwijania dużych prędkości. Nawet podczas zjazdu ze wzniesień; w normalnych warunkach przy niewielkim obciążeniu, pojazd nie będzie się swobodnie toczył po pochyłości
- Toczenie się
- Hamulec elektroniczny ogranicza prędkość pojazdu do około 3,2 km/h (2 mph) i zapobiega swobodnemu zjeżdżaniu pojazdu z pochyłości, gdy zostanie on pozostawiony bez nadzoru
- Zmniejszona prędkość podczas jazdy wstecz
- Kontroluje prędkość jazdy do około 13 km/h (8 mph) bez utraty momentu obrotowego
- Zapobieganie toczeniu się do tyłu
- W przypadku zatrzymania pojazdu na pochyłości, funkcja ta zapobiega toczeniu się pojazdu w przeciwnym kierunku w stosunku do pierwotnego kierunku jazdy
- Regeneracja
- Energia jest z powrotem przekazywana do akumulatorów, gdy pojazd porusza się szybciej od ustawionej maksymalnej prędkości; regeneracja odbywa się też, gdy załączone jest hamowanie dynamiczne; szacuje się, że 3 do 5 procent zregenerowanej energii trafia z powrotem do akumulatorów w ciągu dnia pracy
- Diagnostyka
- Komputer pokładowy diagnozuje układ elektryczny; przy użyciu migającej kontrolki sekwencja mignięć wskazuje miejsce, w którym kontroler wykrył problemy
- Sterowanie prędkością
- Kontroler jest ustawiony na prędkość pojazdu wynoszącą 24,1 km/h (15 mph)
- Kontrola przy wyłączonej stacyjce
- Umożliwia funkcjonowanie blokady i funkcji zabezpieczających w przypadku ustawienia kluczyka w pozycji wyłączonej
- Kontrola zmiany kierunkowej
- Podczas przełączania z jazdy do przodu na jazdę wstecz maszyna całkowicie zatrzyma się, a następnie zmienia kierunek jazdy; zapobiega to występowaniu efektu nadmiernej reakcji oraz potencjalnemu wysokiemu naciskowi na układ napędowy
Pojazd Gator™ TE jest wyposażony w pokładowy prostownik zatwierdzony przez Underwriters Laboratories Inc. (UL). Umieszczony pod fotelem pasażera, pokładowy prostownik umożliwia użytkownikom ładowanie akumulatorów pojazdu TE z dowolnego gniazdka ściennego. Wyeliminowanie konieczności wracania do bazy w celu naładowania akumulatorów oszczędza czas użytkownika; ładowanie może się odbywać w dowolnym miejscu.
Pokładowy prostownik jest zaprojektowany z szerokim zakresem napięć wejściowych od 85 do 265 V AC, co umożliwia jego stosowanie na całym świecie. Korekcja czynnika mocy i maksymalny pobór prądu o wartości 12 A sprawia, że prostownik będzie działać niezawodnie z dowolnego źródła zasilania na świecie, nawet w przypadku przepięć i spadków.
Pokładowy prostownik jest zaprojektowany z szerokim zakresem napięć wejściowych od 85 do 265 V AC, co umożliwia jego stosowanie na całym świecie. Korekcja czynnika mocy i maksymalny pobór prądu o wartości 12 A sprawia, że prostownik będzie działać niezawodnie z dowolnego źródła zasilania na świecie, nawet w przypadku przepięć i spadków.
Pokładowy prostownik wyposażony jest w technologię wykorzystującą zaawansowane czujniki temperatury, które usprawniają przepływ informacji do i z prostownika. Akumulatory można naładować w większym stopniu niż w starszych modelach; dzięki temu czas pracy wydłużony może zostać nawet o 75 procent (w zależności od sposobu wykorzystania).
Ważne kwestie bezpieczeństwa dotyczące prostownika:
- Blokada zapłonu pojazdu
- Chroni pojazd przed jazdą, gdy jest on podłączony do prostownika
- Automatyczne wyłączanie
- Prostownik do akumulatora automatycznie wyłącza się po pełnym naładowaniu
Wiele standardowych funkcji pojazdu Gator™ TE oferują operatorowi i pasażerowi płynną i komfortową jazdę.
- Znajdujące się obok siebie miejsca siedzące zapewniają przestrzeń dla operatora i jednego pasażera
- Ograniczniki biodrowe służą jako uchwyty i pomagają utrzymać operatora i pasażera w ich fotelach podczas jazdy po nierównym terenie
- Profesjonalne, wyściełane fotele z wysokimi oparciami mają regulowane położenie i zapewniają większy komfort i podparcie
- Oba fotele pochylają się do przodu, aby można je utrzymać w stanie suchym i łatwo serwisować
- Schowek jest umiejscowiony w desce rozdzielczej, aby zapewnić wygodne miejsce do przechowywania małych narzędzi na instrukcję obsługi
- Poręcz dla pasażera
- Łatwe w obsłudze elementy sterownicze stosowane w branży motoryzacyjnej
- Stacyjka zamontowana pośrodku
- Kierownica jest przesuwana do przodu, aby zapewnić operatorowi więcej przestrzeni
Tylna klapa może być otwierana lub zdejmowana w celu zapewnienia łatwiejszego czyszczenia oraz przewożenia dłuższych elementów. Tylna klapa została poprawiona, charakteryzuje się wydajnością występującą w przypadku ciężarówek i może być obsługiwana jedną ręką.
Standardowo zamocowane linki mogą być usuwane, dla rozłożenia tylnej klapy do 150 stopni i wygodnego załadunku lub rozładunku.
Skrzynie ładunkową Deluxe jest teraz łatwiej zaryglować, odryglować podnieść i puścić dzięki zintegrowanej budowie uchwytu i wspomaganiu gazowemu.
Pręt podpierający służy do utrzymania skrzyni ładunkowej w pozycji pionowej dla wygody operatora, a także ogranicza przesuwanie się przegubów skrzyni.
Skrzynia ładunkowa Deluxe posiada zintegrowane punkty mocowania, co zwiększa jej uniwersalność. Punkty mocowania znajdują się w następujących miejscach:
- Cztery narożniki wewnątrz podłogi skrzyni ładunkowej
- Cztery punkty na osłonie ładunku znajdującej się bezpośrednio za stanowiskiem operatora
- Pręty mocowania z każdej strony skrzyni ładunkowej
- Sześć punktów od spodu ramy skrzyni ładunkowej
Skrzynia ładunkowa Deluxe łatwi zmienia się w płaską podłogę. Konfiguracja płaskiej podłogi umożliwia ładowanie większych ładunków.
Dane techniczne:
- Typ silnika: elektryczny, obcowzbudny, 48 V
- Moc: 48V z 8 akumulatorami Trojan T-145
- Prędkość jazdy: 0-24 km/h
- Hamulce: podwójne w kołach tylnych, bębnowe
- Zawieszenie przód: niezależne, amortyzatory sprężynowe, pojedyncze ramię A
- Zawieszenie tył: dwie opony flotacyjne do grząskiego terenu, niskociśnieniowe
- Skok zawieszenia: 127 mm przód
- Wymiary: 1525 x 2728 x 1130 mm
- Waga: 667 kg
- Zdolność uciągu: 273 kg
- Ładowność: 409 kg
- Prześwit pod platformą operatora: 185 mm
- Materiał skrzyni ładunkowej: Polipropylenowe panele boczne i klapa tylna, stalowa podłoga i zabezpieczenie ładunku)
- Wymiary skrzyni ładunkowej: 1003 x 1320 x 305 mm
- Pojemność skrzyni ładunkowej: 460 L
- Ładowność skrzyni ładunkowej: 272 kg
- Opony przednie: 22.5 x 9.5 - 10.4 PR Cayman Turf
- Opony tylne: 24 x 12 - 10.4 PR Cayman Turf
- Liczba siedzeń: 2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.