JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator TH 6X4
Nr katalogowy:
Gator TH 6X4
Stan produktu:
nowy
Więcej od JOHN DEERE
Mocny, ale ekonomiczny silnik wysokoprężny umożliwia szybką jazdę pojazdem Gator TH 6x4 nawet po trudnym terenie.
Sześć kół z oponami do grząskiego terenu typu high flotation sprawia, że pojazd Gator TH 6x4 z lekkością jedzie po cennej darni.
Wiele funkcji oferuje operatorowi i pasażerowi komfortową jazdę i zapewnia wiele udogodnień roboczych.
Silnik charakteryzuje się następującymi cechami wpływającymi na wydajność i niezawodność:
- Umieszczone obok siebie fotele kubełkowe zapewniają przestrzeń dla operatora i jednego pasażera
- Ograniczniki biodrowe służą jako uchwyty i pomagają operatorowi i pasażerowi utrzymać się w fotelach podczas jazdy po nierównym terenie
- Oba fotele są pochylane do przodu, co umożliwia przechowywanie ich w stanie suchym i ułatwia serwisowanie
- Wybór regulowanego mocowania fotela kierowcy
- Licznik godzin stanowi standardowe wyposażenie, co pomaga w utrzymywaniu regularnych odstępów serwisowania
- Zintegrowane uchwyty na napoje
- Gniazdo 12 V zlokalizowane na pulpicie przyrządów
- Wszystkie modele są wyposażone w kontrolkę hamulca postojowego, licznik godzin oraz wskaźnik poziomu paliwa montowany w zbiorniku jako wyposażenie standardowe
- Wspomaganie trakcji (blokada mechanizmu różnicowego) jest obsługiwane ręcznie i umiejscowione w dogodnym miejscu międy fotelem operatora a pasażera
- Wskaźnik wspomagania trakcji
- Schowek jest umiejscowiony w desce rozdzielczej, oferując dogodną przestrzeń do przechowywania małych narzędzi oraz instrukcji obsługi
- Uchwyt dla pasażera
- Stacyjka znajduje się pośrodku
- Pomiędzy fotelami jest dostępna dodatkowa przestrzeń do przechowywania
Silnik charakteryzuje się następującymi cechami wpływającymi na wydajność i niezawodność:
- Konstrukcja górnozaworowa w celu zapewnienia lepszej skuteczności oraz większej oszczędności paliwa;
- Pełnociśnieniowy system smarowania z wymiennym filtrem oleju;
- Suchy filtr powietrza z wymiennymi pojedynczymi wkładami ze zdalnym wlotem;
- Układ zasilania olejem napędowym z pośrednim wtryskiem oraz świecami żarowymi pomaga zapewnić szybki rozruch przy niskich temperaturach;
- Iskrochron (opcjonalny);
- Układ dwóch chłodnic dla zapewnienia lepszej wydajności chłodzenia;
- Zbiornik odpowietrzający skraca czas obsługi serwisowej i zapewnia, że ciecz chłodząca jest wolna od pęcherzyków powietrza;
- Zbiornik paliwa o pojemności 18,9 l
- Dwie chłodnice - jedna pod fotelem, a druga pod pokrywą silnika
- Dodatkowy zbiorniczek przelewowy pod pokrywą silnika
- Pojedynczy wlew dla całego układu chłodzenia, umieszczony pod pokrywą silnika
- Podnosi wydajność układu chłodzenia o 30% i ułatwia pracę w wysokich temperaturach otoczenia
- Umieszczenie przedniej chłodnicy w wysokim miejscu oraz dodanie zbiorniczka przelewowego zmniejsza prawdopodobieństwa powstania zatoru w układzie chłodzenia
Wał napędowy jest całkowicie obudowany i pracuje w oleju dla niezawodności.
Wspomaganie napędu (blokada mechanizmu różnicowego) jest wbudowane w wał napędowy:
- pozwala blokować tylne koła napędowe ze sobą;
- daje większą przyczepność w trudnych miejscach.
Przykręcone odlewane aluminiowe pochwy osi tylnej dają wyjątkowo wytrzymałą konstrukcję nośną.
- Duże, uszczelnione łożyska znajdują się wewnątrz pochwy dla lepszego zabezpieczenia.
- Kuty rowkowany wał dla zwiększenia wytrzymałości na skręcanie.
Klapa tylna może zostać otwarta lub wymontowana dla ułatwienia opróżniania oraz do przewożenia dłuższych przedmiotów. Tylna klapa posiada znany zastosowania w samochodach ciężarowych zatrzask i może być obsługiwana jedną ręką.
Standardowo zamontowane linki bezpieczeństwa można również zdejmować w celu obniżenia tylnej klapy do poziomu 150 stopni, aby umożliwić wygodny załadunek i rozładunek.
Skrzynię ładunkową Deluxe można teraz łatwiej zamykać, otwierać, podnosić i obniżać przy użyciu wbudowane uchwytu i wspomagania gazowego.
Pręt podpierający ma podtrzymywać skrzynię w pozycji pionowej dla wygody operatora, a także ograniczać poruszanie się przegubu skrzyni.
Skrzynia ładunkowa Deluxe posiada wbudowane punkty mocowania pasów transportowych w celu zapewnienia większej uniwersalności. Punkty mocowania znajdują się w następujących miejscach:
- cztery narożniki podłogi skrzyni ładunkowej;
- cztery punkty na osłonie ładunkowej bezpośrednio za stanowiskiem operatora
- pręty mocowana z każdej strony skrzyni ładunkowej
- sześć punktów na spodzie ramy skrzyni ładunkowej
Dane techniczne:
- Typ silnika: wysokoprężny, 3-cylindrowy, 4-suwowy
- Pojemność skokowa: 854 cm3
- Moc: 13.6 kW (18.5 KM)
- Układ chłodzenia: ciecz
- Zbiornik paliwa: 18.9 L
- Napęd na 4 koła: tak
- Typ układu napędowego: CVT (przekładnia bezstopniowa)
- Prędkość jazdy: 0-32 km/h
- Blokada mechanizmu różnicowego: standardowa, sterowana ręcznie
- Hamulce: mokre tarcze na osi
- Zawieszenie przód: niezależne, amortyzatory sprężynowe, pojedyncze ramię A
- Zawieszenie tył: dwie opony flotacyjne, niskociśnieniowe
- Skok zawieszenia: 127 mm przód
- Wymiary: 1525 x 22754 x 1108 mm
- Waga: 630 kg
- Zdolność uciągu: 726 kg
- Ładowność: 726 kg
- Prześwit pod układem transaxle: 165 mm
- Prześwit pod platformą operatora: 216 mm
- Materiał skrzyni ładunkowej: Polipropylenowe panele boczne i klapa tylna, stalowa podłoga i zabezpieczenie ładunku)
- Wymiary skrzyni ładunkowej: 1003 x 1320 x 305 mm
- Pojemność skrzyni ładunkowej: 460 L
- Ładowność skrzyni ładunkowej: 554 kg
- Opony przednie: 22.5 x 10 - 8.4 PR Cayman
- Opony tylne: 25 x 12 - 9.4 PR Cayman
- Liczba siedzeń: 2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.