Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator TH 6X4

JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator TH 6X4
Nr katalogowy:
Gator TH 6X4
Stan produktu:
nowy

Więcej od JOHN DEERE

Zamów telefonicznie

Zamów telefonicznie JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator TH 6X4 - podaj swój numer oddzwonimy

Produkt aktualnie niedostępny

Opis produktu
Mocny, ale ekonomiczny silnik wysokoprężny umożliwia szybką jazdę pojazdem Gator TH 6x4 nawet po trudnym terenie.

Sześć kół z oponami do grząskiego terenu typu high flotation sprawia, że pojazd Gator TH 6x4 z lekkością jedzie po cennej darni.

Wiele funkcji oferuje operatorowi i pasażerowi komfortową jazdę i zapewnia wiele udogodnień roboczych.
  • Umieszczone obok siebie fotele kubełkowe zapewniają przestrzeń dla operatora i jednego pasażera
  • Ograniczniki biodrowe służą jako uchwyty i pomagają operatorowi i pasażerowi utrzymać się w fotelach podczas jazdy po nierównym terenie
  • Oba fotele są pochylane do przodu, co umożliwia przechowywanie ich w stanie suchym i ułatwia serwisowanie
  • Wybór regulowanego mocowania fotela kierowcy
  • Licznik godzin stanowi standardowe wyposażenie, co pomaga w utrzymywaniu regularnych odstępów serwisowania
  • Zintegrowane uchwyty na napoje
  • Gniazdo 12 V zlokalizowane na pulpicie przyrządów
Rozmieszczenie elementów sterowniczych oraz platforma dostępna z obu stron umożliwiają operatorowi i pasażerowi łatwe wchodzenie/wychodzenie.
  • Wszystkie modele są wyposażone w kontrolkę hamulca postojowego, licznik godzin oraz wskaźnik poziomu paliwa montowany w zbiorniku jako wyposażenie standardowe
  • Wspomaganie trakcji (blokada mechanizmu różnicowego) jest obsługiwane ręcznie i umiejscowione w dogodnym miejscu międy fotelem operatora a pasażera
  • Wskaźnik wspomagania trakcji
  • Schowek jest umiejscowiony w desce rozdzielczej, oferując dogodną przestrzeń do przechowywania małych narzędzi oraz instrukcji obsługi
  • Uchwyt dla pasażera
  • Stacyjka znajduje się pośrodku
  • Pomiędzy fotelami jest dostępna dodatkowa przestrzeń do przechowywania
Zasilany przez chłodzony cieczą, trzycylindrowy, czterosuwowy, wysokoprężny silnik o pojemności 854 cc. Jego moc znamionowa to 13.6kW przy 3400 obr./min.

Silnik charakteryzuje się następującymi cechami wpływającymi na wydajność i niezawodność:
  • Konstrukcja górnozaworowa w celu zapewnienia lepszej skuteczności oraz większej oszczędności paliwa;
  • Pełnociśnieniowy system smarowania z wymiennym filtrem oleju;
  • Suchy filtr powietrza z wymiennymi pojedynczymi wkładami ze zdalnym wlotem;
  • Układ zasilania olejem napędowym z pośrednim wtryskiem oraz świecami żarowymi pomaga zapewnić szybki rozruch przy niskich temperaturach;
  • Iskrochron (opcjonalny);
  • Układ dwóch chłodnic dla zapewnienia lepszej wydajności chłodzenia;
  • Zbiornik odpowietrzający skraca czas obsługi serwisowej i zapewnia, że ciecz chłodząca jest wolna od pęcherzyków powietrza;
  • Zbiornik paliwa o pojemności 18,9 l
  • Dwie chłodnice - jedna pod fotelem, a druga pod pokrywą silnika
  • Dodatkowy zbiorniczek przelewowy pod pokrywą silnika
  • Pojedynczy wlew dla całego układu chłodzenia, umieszczony pod pokrywą silnika
  • Podnosi wydajność układu chłodzenia o 30% i ułatwia pracę w wysokich temperaturach otoczenia
  • Umieszczenie przedniej chłodnicy w wysokim miejscu oraz dodanie zbiorniczka przelewowego zmniejsza prawdopodobieństwa powstania zatoru w układzie chłodzenia
Moc Gator™ TH 6X4 jest przenoszona z układu przeniesienia napędu na oś środkową. Tylna oś jest napędzana łańcuchami rolkowymi z osi środkowej.

Wał napędowy jest całkowicie obudowany i pracuje w oleju dla niezawodności.

Wspomaganie napędu (blokada mechanizmu różnicowego) jest wbudowane w wał napędowy:
  • pozwala blokować tylne koła napędowe ze sobą;
  • daje większą przyczepność w trudnych miejscach.
Dla układu zapłonowego silnika dostępna jest blokada zabezpieczająca przed uruchomieniem w położeniu neutralnym.

Przykręcone odlewane aluminiowe pochwy osi tylnej dają wyjątkowo wytrzymałą konstrukcję nośną.
  • Duże, uszczelnione łożyska znajdują się wewnątrz pochwy dla lepszego zabezpieczenia.
  • Kuty rowkowany wał dla zwiększenia wytrzymałości na skręcanie.
Ścianki boczne i tylna klapa skrzyni ładunkowej Deluxe są wykonane z kompozytu polipropylenowego wzmocnionego 15-procentową domieszką szkła, co eliminuje problemy z korozją i wgnieceniami, a jednocześnie zmniejsza poziom hałasu. Podłoga i osłona ładunkowa (przednia ścianka) skrzyni są wykonane ze stali.

Klapa tylna może zostać otwarta lub wymontowana dla ułatwienia opróżniania oraz do przewożenia dłuższych przedmiotów. Tylna klapa posiada znany zastosowania w samochodach ciężarowych zatrzask i może być obsługiwana jedną ręką.

Standardowo zamontowane linki bezpieczeństwa można również zdejmować w celu obniżenia tylnej klapy do poziomu 150 stopni, aby umożliwić wygodny załadunek i rozładunek.

Skrzynię ładunkową Deluxe można teraz łatwiej zamykać, otwierać, podnosić i obniżać przy użyciu wbudowane uchwytu i wspomagania gazowego.

Pręt podpierający ma podtrzymywać skrzynię w pozycji pionowej dla wygody operatora, a także ograniczać poruszanie się przegubu skrzyni.

Skrzynia ładunkowa Deluxe posiada wbudowane punkty mocowania pasów transportowych w celu zapewnienia większej uniwersalności. Punkty mocowania znajdują się w następujących miejscach:
  • cztery narożniki podłogi skrzyni ładunkowej;
  • cztery punkty na osłonie ładunkowej bezpośrednio za stanowiskiem operatora
  • pręty mocowana z każdej strony skrzyni ładunkowej
  • sześć punktów na spodzie ramy skrzyni ładunkowej
Skrzynia ładunkowa Deluxe może zostać w łatwy sposób zamieniona w płaską platformę poprzez wykręcenie dziesięciu śrub i wyjęcie tylnych świateł (zależnie od wyposażenia) przy wiązce przewodów z tyłu maszyny. Konfiguracja płaskiej platformy umożliwia przewożenie ładunku o niestandardowych kształtach i wymiarach.



Dane techniczne:
  • Typ silnika: wysokoprężny, 3-cylindrowy, 4-suwowy
  • Pojemność skokowa: 854 cm3
  • Moc: 13.6 kW (18.5 KM)
  • Układ chłodzenia: ciecz
  • Zbiornik paliwa: 18.9 L
  • Napęd na 4 koła: tak
  • Typ układu napędowego: CVT (przekładnia bezstopniowa)
  • Prędkość jazdy: 0-32 km/h
  • Blokada mechanizmu różnicowego: standardowa, sterowana ręcznie
  • Hamulce: mokre tarcze na osi
  • Zawieszenie przód: niezależne, amortyzatory sprężynowe, pojedyncze ramię A
  • Zawieszenie tył: dwie opony flotacyjne, niskociśnieniowe
  • Skok zawieszenia: 127 mm przód
  • Wymiary: 1525 x 22754 x 1108 mm
  • Waga: 630 kg
  • Zdolność uciągu: 726 kg
  • Ładowność: 726 kg
  • Prześwit pod układem transaxle: 165 mm
  • Prześwit pod platformą operatora: 216 mm
  • Materiał skrzyni ładunkowej: Polipropylenowe panele boczne i klapa tylna, stalowa podłoga i zabezpieczenie ładunku)
  • Wymiary skrzyni ładunkowej: 1003 x 1320 x 305 mm
  • Pojemność skrzyni ładunkowej: 460 L
  • Ładowność skrzyni ładunkowej: 554 kg
  • Opony przednie: 22.5 x 10 - 8.4 PR Cayman
  • Opony tylne: 25 x 12 - 9.4 PR Cayman
  • Liczba siedzeń: 2

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane