Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator TX

JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator TX
Nr katalogowy:
Gator TX
Stan produktu:
nowy

Więcej od JOHN DEERE

Zamów telefonicznie

Zamów telefonicznie JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator TX - podaj swój numer oddzwonimy

Produkt aktualnie niedostępny

Opis produktu
Delikatnie: nasze superciche modele Gator TX jadą miękko, dysponując przy tym całą mocą i ładownością, której potrzebujesz do szybkiego, a przy tym bezpiecznego wykonania pracy. Model ten posiada opony flotacyjne do terenów zielonych i oferuje ładowność wynoszącą 454 kg. Model TX jest wyposażony w wydajny silnik o pojemności 675 cm³.
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe dla napędu na cztery koła
  • Oplatane przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej z połączeniami typu banjo w celu zwiększenia trwałości
  • Mechaniczny układ hamulca postojowego obsługiwany ręczną dźwignią
  • Integralne wirniki odlewane z żeliwa z piastami koła w celu wydłużenia okresu eksploatacji
  • Cylinder główny z podwójnym obwodem, wzorowany na rozwiązaniach stosowanych w branży motoryzacyjnej, z przezroczystym zbiornikiem
  • Większe przednie i tylne zaciski hamulcowe ze spiekanymi metalowymi klockami hamulcowymi
  • Płynne załączanie
Skrzynia ładunkowa Deluxe jest wykonana z kompozytu polipropylenowego wzmocnionego 15-procentową domieszką szkła, co eliminuje problemy z korozją i wgnieceniami i jednocześnie zmniejsza poziom hałasu.

Tylną klapę można otwierać lub zdejmować w celu łatwiejszego czyszczenia oraz przewożenia dłuższych elementów. Tylna klapa została ulepszona, zapewniając wydajność charakterystyczną dla ciężarówek i może być obsługiwana jedną ręką.

Standardowo zamontowane linki bezpieczeństwa można również zdejmować w celu obniżenia tylnej klapy do 150 stopni, aby umożliwić wygodny załadunek i rozładunek.

Skrzynię ładunkową Deluxe można teraz łatwiej ryglować, odryglowywać, podnosić oraz obniżać przy użyciu zintegrowanego uchwytu i wspomagania gazowego.

Dla wygody operatora i ograniczenia ruchów skrzyni, jest ona podtrzymywana w pozycji pionowej przez pręt podpierający.

Skrzynia ładunkowa Deluxe oferuje zintegrowane punkty mocowania w celu zapewnienia większej uniwersalności. Punkty mocowania znajdują się w następujących miejscach:
  • Cztery narożniki podłogi skrzyni ładunkowej
  • Cztery punkty na osłonie ładunku bezpośrednio za stanowiskiem operatora
  • Pręty mocujące po obydwu stronach skrzyni ładunkowej
  • Sześć punktów na spodzie ramy skrzyni ładunkowej
Skrzynia ładunkowa Deluxe jest łatwo przekształcana w płaską platformę. Płaska platforma umożliwia załadunek większych ładunków.

Pojazd Gator™ TX 4X2 jest zasilany przez czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 675 cc, V-twin. Jego moc nominalna to 12.5 kW przy 3200 obr./min.

Silnik ten posiada wiele funkcji odpowiedzialnych za wydajność i niezawodność:
  • Konstrukcja zaworu górnego podnosząca wydajność i oszczędność paliwa
  • Pełnociśnieniowy system smarowania
  • Filtr oleju jest standardem w przypadku silnika Gator TX 4X2
  • Wymienny filtr powietrza z jednym wkładem ze zdalnym wlotem
  • Tłumik o dużej pojemności, z iskrochronem
  • Niskie zużycie paliwa i duży zbiornik paliwa o pojemności 18,9 l;
  • Zużycie paliwa przy w częściowym obciążeniu i przeciętnej prędkości wynosi:
  • Gator TX 4X2: 1,3 l/godz.
  • Zgodny z normami Agencji Ochrony Środowiska (EPA)
Tylny uchwyt zaczepu jest standardowym wyposażeniem w pojazdach Gator™ TX 4X2
  • Uniwersalny uchwyt jest kompatybilny z zaczepem rolniczym 31,75 mm (1,25 cali)
  • Uchwyt zaczepu jest dostarczany bez mocowania pod zaczep kulowy
Wiele funkcji oferuje operatorowi i pasażerowi komfortową jazdę i zapewnia wiele udogodnień roboczych.
  • Umieszczone obok siebie fotele kubełkowe zapewniają przestrzeń dla operatora i jednego pasażera
  • Ograniczniki biodrowe służą jako uchwyty i pomagają operatorowi i pasażerowi utrzymać się w fotelach podczas jazdy po nierównym terenie
  • Oba fotele są pochylane do przodu, co umożliwia przechowywanie ich w stanie suchym i ułatwia serwisowanie
  • Wybór regulowanego mocowania fotela kierowcy
  • Licznik godzin stanowi standardowe wyposażenie, co pomaga w utrzymywaniu regularnych odstępów serwisowania
  • Zintegrowane uchwyty na napoje
  • Gniazdo 12 V zlokalizowane na pulpicie przyrządów
  • Wszystkie modele są wyposażone w kontrolkę hamulca postojowego, licznik godzin oraz wskaźnik poziomu paliwa montowany w zbiorniku jako wyposażenie standardowe
  • Wspomaganie trakcji (blokada mechanizmu różnicowego) jest obsługiwane ręcznie i umiejscowione w dogodnym miejscu między fotelem operatora a pasażera
  • Schowek jest umiejscowiony w desce rozdzielczej, oferując dogodną przestrzeń do przechowywania małych narzędzi oraz instrukcji obsługi
  • Uchwyt dla pasażera
  • Stacyjka znajduje się pośrodku
  • Pomiędzy fotelami jest dostępna dodatkowa przestrzeń do przechowywania
Do funkcji zębatkowego układu kierowniczego należy zaliczyć:
  • Płynne i wyczulone działanie
  • Wąski promień skrętu w celu zapewnienia doskonałej manewrowości
  • 3,7 m (12 ft) dla Gator™ TX 4X2
  • Całkowicie uszczelniony dla długiej żywotności
Do funkcji w pełni niezależnego zawieszenia z pojedynczym resorem typu A należy zaliczyć:
  • 127 mm (5 in) całkowitego skoku w celu uzyskania lepszej kontroli jazdy w terenie
  • Tłumienie dzięki amortyzatorom z górną sprężyną
  • Odlewane z żeliwa sferoidalnego zwrotnice o średnicy 25 mm (1 in)
  • Gumowe przeguby skrętne bez konieczności serwisowania, które są stosowane w branży motoryzacyjnej, gwarantują długą żywotność i ciche działanie
Półniezależne tylne zawieszenie z amortyzatorami i sprężynami śrubowymi (COS) zapewnia bardziej miękką jazdę.

Moc przenoszona jest z silnika poprzez układ sprzęgła bezstopniowego na wał napędowy. Moc przenoszona jest z wału napędowego bezpośrednio na tylną oś.

Napęd bezstopniowy składa się z dwóch sprzęgieł połączonych paskiem napędowym:
  • Sprzęgło napędowe jest przymocowane do silnika, który je obraca.
  • Sprzęgło napędzane jest przymocowane do wału napędowego i wprawia je w ruch.
Charakterystyka funkcji:
  • Bezstopniowy wybór prędkości (0 km/h do 32 km/h [0 mph do 20 mph])
  • Brak konieczności zmiany biegów przy zwiększaniu prędkości
  • Ustawianie prędkości w zależności od obciążenia, aby uniknąć grzęźnięcia przy jeździe pod górę lub w trudnych warunkach, bądź przy nieprawidłowym dobraniu biegu
Dla zapewnienia niezawodności, wał napędowy jest całkowicie obudowany i pracuje w oleju.

Konstrukcja mechanizmu różnicowego ogranicza zdzieranie darni przy skręcaniu, ponieważ koła wewnętrzne obracają się wolniej niż zewnętrzne (w pojazdach z jednolitą osią koło wewnętrzne musi się ślizgać przy wykonywaniu skrętu).



Dane techniczne:
  • Typ silnika: benzynowy, 1-cylindorwy, 4-suwowy
  • Pojemność skokowa: 675 cm3
  • Moc: 12.5 kW (16.8 KM)
  • Układ chłodzenia: powietrze
  • Zbiornik paliwa: 18.9 L
  • Typ układu napędowego: CVT (przekładnia bezstopniowa)
  • Prędkość jazdy: 0-32 km/h
  • Blokada mechanizmu różnicowego: standardowa, sterowana ręcznie
  • Hamulce: tarczowe, hydrauliczne, na wszystkich kołach
  • Zawieszenie przód: niezależne, amortyzatory sprężynowe, pojedyncze ramię A
  • Zawieszenie tył: częściowo niezależne, amortyzatory gwintowane
  • Skok zawieszenia: 127 mm przód i 76 mm tył
  • Wymiary: 1525 x 2847 x 1108 mm
  • Waga: 508 kg
  • Zdolność uciągu: 454 kg
  • Ładowność: 454 kg
  • Prześwit pod układem transaxle: 145 mm
  • Prześwit pod platformą operatora: 270 mm
  • Materiał skrzyni ładunkowej: Polipropylenowe panele boczne i klapa tylna, stalowa podłoga i zabezpieczenie ładunku)
  • Wymiary skrzyni ładunkowej: 1003 x 1320 x 305 mm
  • Pojemność skrzyni ładunkowej: 460 L
  • Ładowność skrzyni ładunkowej: 272 kg
  • Opony przednie: 22.5 x 9.5 - 10.4 PR Cayman
  • Opony tylne: 24 x 10.5 - 10.4 PR Cayman
  • Liczba siedzeń: 2

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane