JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator TX
Nr katalogowy:
Gator TX
Stan produktu:
nowy
Więcej od JOHN DEERE
Delikatnie: nasze superciche modele Gator TX jadą miękko, dysponując przy tym całą mocą i ładownością, której potrzebujesz do szybkiego, a przy tym bezpiecznego wykonania pracy. Model ten posiada opony flotacyjne do terenów zielonych i oferuje ładowność wynoszącą 454 kg. Model TX jest wyposażony w wydajny silnik o pojemności 675 cm³.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe dla napędu na cztery koła
- Oplatane przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej z połączeniami typu banjo w celu zwiększenia trwałości
- Mechaniczny układ hamulca postojowego obsługiwany ręczną dźwignią
- Integralne wirniki odlewane z żeliwa z piastami koła w celu wydłużenia okresu eksploatacji
- Cylinder główny z podwójnym obwodem, wzorowany na rozwiązaniach stosowanych w branży motoryzacyjnej, z przezroczystym zbiornikiem
- Większe przednie i tylne zaciski hamulcowe ze spiekanymi metalowymi klockami hamulcowymi
- Płynne załączanie
Skrzynia ładunkowa Deluxe jest wykonana z kompozytu polipropylenowego wzmocnionego 15-procentową domieszką szkła, co eliminuje problemy z korozją i wgnieceniami i jednocześnie zmniejsza poziom hałasu.
Tylną klapę można otwierać lub zdejmować w celu łatwiejszego czyszczenia oraz przewożenia dłuższych elementów. Tylna klapa została ulepszona, zapewniając wydajność charakterystyczną dla ciężarówek i może być obsługiwana jedną ręką.
Standardowo zamontowane linki bezpieczeństwa można również zdejmować w celu obniżenia tylnej klapy do 150 stopni, aby umożliwić wygodny załadunek i rozładunek.
Standardowo zamontowane linki bezpieczeństwa można również zdejmować w celu obniżenia tylnej klapy do 150 stopni, aby umożliwić wygodny załadunek i rozładunek.
Skrzynię ładunkową Deluxe można teraz łatwiej ryglować, odryglowywać, podnosić oraz obniżać przy użyciu zintegrowanego uchwytu i wspomagania gazowego.
Dla wygody operatora i ograniczenia ruchów skrzyni, jest ona podtrzymywana w pozycji pionowej przez pręt podpierający.
Skrzynia ładunkowa Deluxe oferuje zintegrowane punkty mocowania w celu zapewnienia większej uniwersalności. Punkty mocowania znajdują się w następujących miejscach:
- Cztery narożniki podłogi skrzyni ładunkowej
- Cztery punkty na osłonie ładunku bezpośrednio za stanowiskiem operatora
- Pręty mocujące po obydwu stronach skrzyni ładunkowej
- Sześć punktów na spodzie ramy skrzyni ładunkowej
Pojazd Gator™ TX 4X2 jest zasilany przez czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 675 cc, V-twin. Jego moc nominalna to 12.5 kW przy 3200 obr./min.
Silnik ten posiada wiele funkcji odpowiedzialnych za wydajność i niezawodność:
- Konstrukcja zaworu górnego podnosząca wydajność i oszczędność paliwa
- Pełnociśnieniowy system smarowania
- Filtr oleju jest standardem w przypadku silnika Gator TX 4X2
- Wymienny filtr powietrza z jednym wkładem ze zdalnym wlotem
- Tłumik o dużej pojemności, z iskrochronem
- Niskie zużycie paliwa i duży zbiornik paliwa o pojemności 18,9 l;
- Zużycie paliwa przy w częściowym obciążeniu i przeciętnej prędkości wynosi:
- Gator TX 4X2: 1,3 l/godz.
- Zgodny z normami Agencji Ochrony Środowiska (EPA)
- Uniwersalny uchwyt jest kompatybilny z zaczepem rolniczym 31,75 mm (1,25 cali)
- Uchwyt zaczepu jest dostarczany bez mocowania pod zaczep kulowy
- Umieszczone obok siebie fotele kubełkowe zapewniają przestrzeń dla operatora i jednego pasażera
- Ograniczniki biodrowe służą jako uchwyty i pomagają operatorowi i pasażerowi utrzymać się w fotelach podczas jazdy po nierównym terenie
- Oba fotele są pochylane do przodu, co umożliwia przechowywanie ich w stanie suchym i ułatwia serwisowanie
- Wybór regulowanego mocowania fotela kierowcy
- Licznik godzin stanowi standardowe wyposażenie, co pomaga w utrzymywaniu regularnych odstępów serwisowania
- Zintegrowane uchwyty na napoje
- Gniazdo 12 V zlokalizowane na pulpicie przyrządów
- Wszystkie modele są wyposażone w kontrolkę hamulca postojowego, licznik godzin oraz wskaźnik poziomu paliwa montowany w zbiorniku jako wyposażenie standardowe
- Wspomaganie trakcji (blokada mechanizmu różnicowego) jest obsługiwane ręcznie i umiejscowione w dogodnym miejscu między fotelem operatora a pasażera
- Schowek jest umiejscowiony w desce rozdzielczej, oferując dogodną przestrzeń do przechowywania małych narzędzi oraz instrukcji obsługi
- Uchwyt dla pasażera
- Stacyjka znajduje się pośrodku
- Pomiędzy fotelami jest dostępna dodatkowa przestrzeń do przechowywania
- Płynne i wyczulone działanie
- Wąski promień skrętu w celu zapewnienia doskonałej manewrowości
- 3,7 m (12 ft) dla Gator™ TX 4X2
- Całkowicie uszczelniony dla długiej żywotności
- 127 mm (5 in) całkowitego skoku w celu uzyskania lepszej kontroli jazdy w terenie
- Tłumienie dzięki amortyzatorom z górną sprężyną
- Odlewane z żeliwa sferoidalnego zwrotnice o średnicy 25 mm (1 in)
- Gumowe przeguby skrętne bez konieczności serwisowania, które są stosowane w branży motoryzacyjnej, gwarantują długą żywotność i ciche działanie
Moc przenoszona jest z silnika poprzez układ sprzęgła bezstopniowego na wał napędowy. Moc przenoszona jest z wału napędowego bezpośrednio na tylną oś.
Napęd bezstopniowy składa się z dwóch sprzęgieł połączonych paskiem napędowym:
- Sprzęgło napędowe jest przymocowane do silnika, który je obraca.
- Sprzęgło napędzane jest przymocowane do wału napędowego i wprawia je w ruch.
- Bezstopniowy wybór prędkości (0 km/h do 32 km/h [0 mph do 20 mph])
- Brak konieczności zmiany biegów przy zwiększaniu prędkości
- Ustawianie prędkości w zależności od obciążenia, aby uniknąć grzęźnięcia przy jeździe pod górę lub w trudnych warunkach, bądź przy nieprawidłowym dobraniu biegu
Konstrukcja mechanizmu różnicowego ogranicza zdzieranie darni przy skręcaniu, ponieważ koła wewnętrzne obracają się wolniej niż zewnętrzne (w pojazdach z jednolitą osią koło wewnętrzne musi się ślizgać przy wykonywaniu skrętu).
Dane techniczne:
- Typ silnika: benzynowy, 1-cylindorwy, 4-suwowy
- Pojemność skokowa: 675 cm3
- Moc: 12.5 kW (16.8 KM)
- Układ chłodzenia: powietrze
- Zbiornik paliwa: 18.9 L
- Typ układu napędowego: CVT (przekładnia bezstopniowa)
- Prędkość jazdy: 0-32 km/h
- Blokada mechanizmu różnicowego: standardowa, sterowana ręcznie
- Hamulce: tarczowe, hydrauliczne, na wszystkich kołach
- Zawieszenie przód: niezależne, amortyzatory sprężynowe, pojedyncze ramię A
- Zawieszenie tył: częściowo niezależne, amortyzatory gwintowane
- Skok zawieszenia: 127 mm przód i 76 mm tył
- Wymiary: 1525 x 2847 x 1108 mm
- Waga: 508 kg
- Zdolność uciągu: 454 kg
- Ładowność: 454 kg
- Prześwit pod układem transaxle: 145 mm
- Prześwit pod platformą operatora: 270 mm
- Materiał skrzyni ładunkowej: Polipropylenowe panele boczne i klapa tylna, stalowa podłoga i zabezpieczenie ładunku)
- Wymiary skrzyni ładunkowej: 1003 x 1320 x 305 mm
- Pojemność skrzyni ładunkowej: 460 L
- Ładowność skrzyni ładunkowej: 272 kg
- Opony przednie: 22.5 x 9.5 - 10.4 PR Cayman
- Opony tylne: 24 x 10.5 - 10.4 PR Cayman
- Liczba siedzeń: 2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.