Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator XUV560

JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator XUV560
Nr katalogowy:
Gator XUV560
Stan produktu:
nowy

Więcej od JOHN DEERE

Zamów telefonicznie

Zamów telefonicznie JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator XUV560 - podaj swój numer oddzwonimy

Produkt aktualnie niedostępny

Opis produktu
Podobnie jak reszta rodziny gatorów John Deere, również nasz najmniejszy Cross-Over to idealny pojazd do ciężkich zadań. Napęd na 4 koła, indywidualne zawieszenie i hamulce tarczowe połączone z dwiema prędkościami jazdy oraz silnikiem o mocy 16 KM (12 kW) zapewniają wszechstronność i możliwość wykonania każdego zadania.

Pojazdy użytkowe XUV560 serii Crossover napędza dwucylindrowy benzynowy silnik widlasty o pojemności skokowej 570 cm³. Gaźnik ustawiony jest na szybką reakcję przepustnicy, niezawodny rozruch na zimno, płynne rozwijanie mocy w średnim zakresie obrotów oraz cichą pracę na biegu jałowym.

Silnik charakteryzuje się następującymi cechami wpływającymi na wydajność i niezawodność pojazdu:
  • 16 KM przy 3600 obr/min
  • Ustawiony aby osiągnąć przyspieszenie od 0 do 15 km/h w 3,5 s.
  • Prędkość maksymalna 45 km/h
  • Dynamicznie regulowany gaźnik dla szybkiej reakcji przepustnicy w zależności od wymagań, pozwalająca jednocześnie silnikowi na lekką pracę przy małych obciążeniach.
  • Podwójne V, konstrukcja górnozaworowa o kącie 90-stopni zwiększa moc i moment oraz daje większą trwałość zaworów
  • Konstrukcja do rozruchu na zimno (sprawdzono w temperaturze -29°C)
  • Pełnociśnieniowy układ smarowania
  • Nakręcany filtr oleju ze wspornikiem do opróżniania oraz zawór spustowy oleju umożliwiający łatwe serwisowanie
  • Wysokoprzepływowy filtr powietrza
  • Laminowana i profilowana obudowa dmuchawy silnika zmniejsza poziom hałasu, obniżając jednocześnie temperaturę oleju o 25-30°C
  • Zestaw pierścieni tłokowych oraz korbowodów ze stopu aluminium T6 obrabianego cieplnie
  • Układ ładowania o mocy 200 W (maks.16 A) dla akcesoriów
  • Podwójna rura czołowa do tłumika zwiększa przepływ powietrza i daje wyjątkowy dźwięk dwucylindrowego silnika widlastego
  • Pochłaniacz iskier ma certyfikat USFS
  • Niskie zużycie paliwa i duży zbiornik paliwa o pojemności 19 l
  • Wydech spełnia wszystkie wymagania agencji środowiskowej EPA (Environmental Protection Agency) oraz kalifornijskiej komisji ds. jakości powietrza CARB (California Air Resources Board)

  • Konstrukcja uwzględniająca potrzeby operatora i komfortowe fotele gwarantują doskonałą ergonomię
  • Łatwe wejście/wyjście i przejście dla operatora i pasażera
  • Optymalna pozycja siedząca daje więcej miejsca na nogi
  • Ergonomia samochodowa
  • Doskonały komfort podczas jazdy
  • Schowki o najwyższej w klasie pojemności 34 l z dużym schowkiem na rękawiczki oraz schowkiem pod maską Dodatkowy schowek pod fotelem 34 l oferowany jest w modelach S4
  • Pokrywa na zawiasach odchyla się bez pomocy narzędzi w celu dostępu do schowka
  • Umieszczone obok siebie fotele dają dużo miejsca dla operatora i jednego pasażera
  • Oba fotele można przechylać do przodu w celu ułatwienia obsługi i zabezpieczenia przed wilgocią podczas przechowywania na zewnątrz
  • Dwa uchwyty na kubki, łatwo dostępne ze stanowiska operatora
  • Licznik godzin znajduje się w standardowym wyposażeniu, co pomaga w utrzymaniu regularności przeglądów pojazdu
  • Standardowe gniazdo o stałym napięciu 12V jest wygodnie umieszczone na desce rozdzielczej
  • Siedem wydrążonych miejsc na przełączniki w desce rozdzielczej z zaślepkami dla różnych akcesoriów elektrycznych
  • Wskaźnik poziomu paliwa widoczny z fotela operatora
  • Rama ochronna z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa i uchwytami po stronie pasażera, znajdującymi się na przednim słupku
  • Uruchamianie na biegu lub w położeniu neutralnym dla szybkiego rozruchu. W celu uruchomienia musi być włączony hamulec główny.
Skrzynia ładunkowa składa się z materiału kompozytowego o wysokiej gęstości zawierającego kopolimer polietylenu, który eliminuje rdzę, wgniecenia i zmniejsza hałas. Ta duża, jednoczęściowa konstrukcja posiada zaokrąglenia w wewnętrznych narożnikach w celu ułatwienia usuwania materiału przy przechylaniu. Skrzynia kompozytowa jest silnie użebrowana i wzmocniona za pomocą spawanej, stalowej konstrukcji w celu zapewnienia wytrzymałości w ciężkich warunkach eksploatacji oraz trwałości. Trzy specjalnie zaprojektowane elementy zewnętrzne, wykonane są z TPO dla dodatkowej wytrzymałości.

Tylną klapę można otwierać lub wyjmować, co ułatwia czyszczenie skrzyni i przewożenie dłuższych przedmiotów. Posiada cechy jak dla pojazdu ciężarowego i może zostać otwarta jedną ręką.

Miejsce obrotu klapy tylnej jest wykonane z utwardzonej stali dla wytrzymałości i zaprojektowane do demontażu bez użycia narzędzi. Standardowe linki ograniczające mogą również zostać odłączone bez narzędzi, w celu demontażu tylnej klapy dla bardziej wygodnego załadunku lub rozładunku.

Łatwość używania skrzyni ładunkowej ma szczególny wpływ na szybkie i efektywne wykonywanie prac. Począwszy od klapy tylnej typu ciężarowego, wyładunek skrzyni nie może być łatwiejszy. Ręczne funkcje zwalniania jak również dźwignia do podnoszenia, pracują płynnie w jednym ruchu. Może być pochylona przez operatora stojącego z jednej bądź drugiej strony pojazdu. Aby zmniejszyć ogólną siłę przy podnoszeniu, miejsce obrotu skrzyni ładunkowej znajduje się bliżej środka. Połączenie zalet łatwego użytkowania czyni tą skrzynię ładunkową najlepszą w swojej klasie.

Do serwisowania układów pojazdu, skrzynia ładunkowa jest łatwa w demontażu. Poprzez wyjęcie dwóch sworzni, skrzynię ładunkową można łatwo wypiąć z ramy pojazdu.

Skrzynia ładunkowa oferuje zintegrowane punkty mocowania pasów transportowych w celu zwiększenia uniwersalności. Punkty mocowania znajdują się w następujących miejscach:
  • Odchylane uszy w kształcie D we wszystkich czterech narożnikach od wewnątrz skrzyni ładunkowej na podłodze
  • Wiele punktów wzdłuż krawędzi bocznych ścian skrzyni ładunkowej
  • Pręty do mocowania po obydwu stronach skrzyni ładunkowej z opcjonalnym zestawem szyn. Ten zestaw zawiera również system mocowania z wykorzystaniem akcesoriów które posiadają szybko złącze 25 mm.
Do kompletu z komfortowym, najlepszym w swojej klasie stanowiskiem operatora, XUV560 wyposażono w niezależne zawieszenie czterech kół. Ta wyjątkowa konfiguracja zawieszenia daje niezrównane możliwości pokonywanie terenu i doskonale utrzymuje pojazd w zakrętach.
  • Podwójne, szerokie ramiona wahaczy typu A dają maksymalną kontrolę kół przednich, precyzyjne kierowanie i maksymalny prześwit poza kołami
  • 203 mm skoku zapewniające wystarczającą kompresję i wysunięcie kół, pozwalające utrzymać wszystkie cztery koła na ziemi w celu zagwarantowania najwyższej przyczepności i kontroli nad pojazdem;
  • Regulowane amortyzatory ze sprężynami wytłumiają najbardziej wymagający teren
  • Lity drążek stabilizatora z w pełni gumowymi elementami izolującymi oraz sworznie mają za zadanie dać maksymalną zwrotność i przewidywalne trzymanie
  • Pochylenie kół podczas ściskania zawieszenia w celu kompensacji skręcania nadwozia i utrzymania optymalnego kontaktu opon z podłożem dla lepszej przyczepności w zakrętach
  • Zwiększenie szerokości pojazdu podczas ściskania zawieszenia dla dodatkowej stabilności.
  • Odlewany przegub o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie ASTM 80-55-06 oraz górny wahacz typu A w celu utrzymania wysokich obciążeń amortyzatorów, wałów o stałej prędkości (CV) i kół
  • Samochodowe, w pełni zwarte i spawane, stalowe wahacze typu A w celu zmniejszenia masy nieresorowanej i zwiększenia wytrzymałości
  • Bezobsługowe, gumowe punkty skrętne wahaczy, zapewniające dużą trwałość i ciche działanie
  • Ochrona wału CV przed ostrymi przedmiotami, które mogłyby przedziurawić manszetę
  • Geometria zawieszenia przedniego zabezpieczająca przed "nurkowaniem" daje solidną platformę dla skutecznego hamowania
  • Zoptymalizowana geometria układu kierowniczego przy użyciu symulacji ADAMS CAR w celu zmniejszenia siły i zwiększenia czucia podłoża

  • 203 mm skoku zapewniające wystarczającą kompresję i wysunięcie kół, pozwalające utrzymać wszystkie cztery koła na ziemi w celu zagwarantowania najwyższej przyczepności i kontroli nad pojazdem;
  • Wyjątkowa konstrukcja niezależnego zawieszenia tylnego zapewnia dobrą jazdę i zabezpieczenie wałów CV
  • Regulowane amortyzatory ze sprężynami wytłumiają najbardziej wymagający teren
  • Pochylenie kół podczas ściskania zawieszenia w celu kompensacji skręcania nadwozia i utrzymania optymalnego kontaktu opon z podłożem dla lepszej przyczepności w zakrętach
  • Zwiększenie szerokości pojazdu podczas ściskania zawieszenia dla dodatkowej stabilności.
  • Odlewany przegub o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie ASTM 80-55-06, dolny wahacz typu A oraz górny łącznik w celu utrzymania wysokich obciążeń amortyzatorów, wału CV oraz kół na odpowiedniej sztywności dla pokonania nierówności z kamieni
  • Bezobsługowe, gumowe punkty skrętne wahaczy, zapewniające dużą trwałość i ciche działanie
Nowoczesna deska rozdzielcza, szeroki zderzak przedni, rozszerzające się linie pokrywy komory silnika oraz wysokie linie błotników dopełniają całą stylizację:
  • Foremny kształt wzmacnia zdolność do pracy w terenie jak również wydajność przy ciężkiej pracy Seria Gator™ XUV sprosta oczekiwaniom klienta szukającego pojazdu do zabawy i pracy.
  • Linie o wyraźnych krawędziach
  • Wybrzuszenie pokrywy komory silnika
  • Rozległe reflektory z miejscami na montaż zestawu światłe skrętu
  • Wysokie przednie i tylne błotniki pozwalają na duży skok kół
  • Dobrze dopasowana skrzynia ładunkowa z klapą tylną w stylu samochodu ciężarowego
  • Stalowy zderzak przedni podpiera stylizowane przednie elementy kompozytowe, natomiast ciężka stalowa płyta podwoziowa daje zabezpieczenie przed kamieniami i pniami
  • Części stylizowane są kształtowane z wtryskarki TPO, wytrzymała konstrukcja z tworzywa jest odporna na uderzenia; całość można lakierować
  • Umożliwia montaż zintegrowanego, opcjonalnego zaczepu przedniego receiver hitch 51 mm (2 cale) z wyciągarką Warn® 1588 kg
  • Wyposażenie, jak dach, przednia szyba, światła , elementy ochronne oraz kabina z tworzywa uzupełniają stylistykę tego pojazdu o dużych możliwościach.


Dane techniczne:
  • Typ silnika: 4-suwowy, gazowy, gaźnik doładowywany dynamicznie
  • Pojemność skokowa: 570 cm3
  • Moc: 12.1 kW (16 KM)
  • Układ chłodzenia: powietrze
  • Zbiornik paliwa: 18.5 L
  • Napęd na 4 koła: tak
  • Typ układu napędowego: 2-zakresowa CVT (przekładnia bezstopniowa) z obudową sprzęgła
  • Prędkość jazdy: 0-45 km/h
  • Blokada mechanizmu różnicowego: z ograniczonym poślizgiem (przód) / zatrzaskowa, mechaniczna - uruchamianie ręczne (tył)
  • Hamulce: hydrauliczne hamulce tarczowe z podwójnymi zaciskami tłokowymi i rotorami ze stali nierdzewnej
  • Zawieszenie przód: niezależne, podwójny wahacz typu A z regulowanym amortyzatorem sprężynowym
  • Zawieszenie tył: niezależne, dolny wahacz typu H i górny łącznik wahacza z regulowanymi amortyzatorami sprężynowymi
  • Skok zawieszenia: 203 mm przód i tył
  • Wymiary: 1435 x 2921 x 1867 mm
  • Waga: 576 kg
  • Zdolność uciągu: 499 kg
  • Ładowność: 363 kg
  • Prześwit pod układem transaxle: 267 mm
  • Prześwit pod platformą operatora: 267 mm
  • Materiał skrzyni ładunkowej: wysokiej gęstości kopolimer politylenu
  • Wymiary skrzyni ładunkowej: 820 x 1209 x 297 mm
  • Pojemność skrzyni ładunkowej: 250 L
  • Ładowność skrzyni ładunkowej: 181 kg
  • Opony przednie: 25 x 8 - 12
  • Opony tylne: 25 x 10 - 12
  • Liczba siedzeń: 2

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane