JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator XUV560
Nr katalogowy:
Gator XUV560
Stan produktu:
nowy
Więcej od JOHN DEERE
Podobnie jak reszta rodziny gatorów John Deere, również nasz najmniejszy Cross-Over to idealny pojazd do ciężkich zadań. Napęd na 4 koła, indywidualne zawieszenie i hamulce tarczowe połączone z dwiema prędkościami jazdy oraz silnikiem o mocy 16 KM (12 kW) zapewniają wszechstronność i możliwość wykonania każdego zadania.
Pojazdy użytkowe XUV560 serii Crossover napędza dwucylindrowy benzynowy silnik widlasty o pojemności skokowej 570 cm³. Gaźnik ustawiony jest na szybką reakcję przepustnicy, niezawodny rozruch na zimno, płynne rozwijanie mocy w średnim zakresie obrotów oraz cichą pracę na biegu jałowym.
Silnik charakteryzuje się następującymi cechami wpływającymi na wydajność i niezawodność pojazdu:
- 16 KM przy 3600 obr/min
- Ustawiony aby osiągnąć przyspieszenie od 0 do 15 km/h w 3,5 s.
- Prędkość maksymalna 45 km/h
- Dynamicznie regulowany gaźnik dla szybkiej reakcji przepustnicy w zależności od wymagań, pozwalająca jednocześnie silnikowi na lekką pracę przy małych obciążeniach.
- Podwójne V, konstrukcja górnozaworowa o kącie 90-stopni zwiększa moc i moment oraz daje większą trwałość zaworów
- Konstrukcja do rozruchu na zimno (sprawdzono w temperaturze -29°C)
- Pełnociśnieniowy układ smarowania
- Nakręcany filtr oleju ze wspornikiem do opróżniania oraz zawór spustowy oleju umożliwiający łatwe serwisowanie
- Wysokoprzepływowy filtr powietrza
- Laminowana i profilowana obudowa dmuchawy silnika zmniejsza poziom hałasu, obniżając jednocześnie temperaturę oleju o 25-30°C
- Zestaw pierścieni tłokowych oraz korbowodów ze stopu aluminium T6 obrabianego cieplnie
- Układ ładowania o mocy 200 W (maks.16 A) dla akcesoriów
- Podwójna rura czołowa do tłumika zwiększa przepływ powietrza i daje wyjątkowy dźwięk dwucylindrowego silnika widlastego
- Pochłaniacz iskier ma certyfikat USFS
- Niskie zużycie paliwa i duży zbiornik paliwa o pojemności 19 l
- Wydech spełnia wszystkie wymagania agencji środowiskowej EPA (Environmental Protection Agency) oraz kalifornijskiej komisji ds. jakości powietrza CARB (California Air Resources Board)
- Konstrukcja uwzględniająca potrzeby operatora i komfortowe fotele gwarantują doskonałą ergonomię
- Łatwe wejście/wyjście i przejście dla operatora i pasażera
- Optymalna pozycja siedząca daje więcej miejsca na nogi
- Ergonomia samochodowa
- Doskonały komfort podczas jazdy
- Schowki o najwyższej w klasie pojemności 34 l z dużym schowkiem na rękawiczki oraz schowkiem pod maską Dodatkowy schowek pod fotelem 34 l oferowany jest w modelach S4
- Pokrywa na zawiasach odchyla się bez pomocy narzędzi w celu dostępu do schowka
- Umieszczone obok siebie fotele dają dużo miejsca dla operatora i jednego pasażera
- Oba fotele można przechylać do przodu w celu ułatwienia obsługi i zabezpieczenia przed wilgocią podczas przechowywania na zewnątrz
- Dwa uchwyty na kubki, łatwo dostępne ze stanowiska operatora
- Licznik godzin znajduje się w standardowym wyposażeniu, co pomaga w utrzymaniu regularności przeglądów pojazdu
- Standardowe gniazdo o stałym napięciu 12V jest wygodnie umieszczone na desce rozdzielczej
- Siedem wydrążonych miejsc na przełączniki w desce rozdzielczej z zaślepkami dla różnych akcesoriów elektrycznych
- Wskaźnik poziomu paliwa widoczny z fotela operatora
- Rama ochronna z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa i uchwytami po stronie pasażera, znajdującymi się na przednim słupku
- Uruchamianie na biegu lub w położeniu neutralnym dla szybkiego rozruchu. W celu uruchomienia musi być włączony hamulec główny.
Tylną klapę można otwierać lub wyjmować, co ułatwia czyszczenie skrzyni i przewożenie dłuższych przedmiotów. Posiada cechy jak dla pojazdu ciężarowego i może zostać otwarta jedną ręką.
Miejsce obrotu klapy tylnej jest wykonane z utwardzonej stali dla wytrzymałości i zaprojektowane do demontażu bez użycia narzędzi. Standardowe linki ograniczające mogą również zostać odłączone bez narzędzi, w celu demontażu tylnej klapy dla bardziej wygodnego załadunku lub rozładunku.
Miejsce obrotu klapy tylnej jest wykonane z utwardzonej stali dla wytrzymałości i zaprojektowane do demontażu bez użycia narzędzi. Standardowe linki ograniczające mogą również zostać odłączone bez narzędzi, w celu demontażu tylnej klapy dla bardziej wygodnego załadunku lub rozładunku.
Łatwość używania skrzyni ładunkowej ma szczególny wpływ na szybkie i efektywne wykonywanie prac. Począwszy od klapy tylnej typu ciężarowego, wyładunek skrzyni nie może być łatwiejszy. Ręczne funkcje zwalniania jak również dźwignia do podnoszenia, pracują płynnie w jednym ruchu. Może być pochylona przez operatora stojącego z jednej bądź drugiej strony pojazdu. Aby zmniejszyć ogólną siłę przy podnoszeniu, miejsce obrotu skrzyni ładunkowej znajduje się bliżej środka. Połączenie zalet łatwego użytkowania czyni tą skrzynię ładunkową najlepszą w swojej klasie.
Do serwisowania układów pojazdu, skrzynia ładunkowa jest łatwa w demontażu. Poprzez wyjęcie dwóch sworzni, skrzynię ładunkową można łatwo wypiąć z ramy pojazdu.
Do serwisowania układów pojazdu, skrzynia ładunkowa jest łatwa w demontażu. Poprzez wyjęcie dwóch sworzni, skrzynię ładunkową można łatwo wypiąć z ramy pojazdu.
Skrzynia ładunkowa oferuje zintegrowane punkty mocowania pasów transportowych w celu zwiększenia uniwersalności. Punkty mocowania znajdują się w następujących miejscach:
- Odchylane uszy w kształcie D we wszystkich czterech narożnikach od wewnątrz skrzyni ładunkowej na podłodze
- Wiele punktów wzdłuż krawędzi bocznych ścian skrzyni ładunkowej
- Pręty do mocowania po obydwu stronach skrzyni ładunkowej z opcjonalnym zestawem szyn. Ten zestaw zawiera również system mocowania z wykorzystaniem akcesoriów które posiadają szybko złącze 25 mm.
- Podwójne, szerokie ramiona wahaczy typu A dają maksymalną kontrolę kół przednich, precyzyjne kierowanie i maksymalny prześwit poza kołami
- 203 mm skoku zapewniające wystarczającą kompresję i wysunięcie kół, pozwalające utrzymać wszystkie cztery koła na ziemi w celu zagwarantowania najwyższej przyczepności i kontroli nad pojazdem;
- Regulowane amortyzatory ze sprężynami wytłumiają najbardziej wymagający teren
- Lity drążek stabilizatora z w pełni gumowymi elementami izolującymi oraz sworznie mają za zadanie dać maksymalną zwrotność i przewidywalne trzymanie
- Pochylenie kół podczas ściskania zawieszenia w celu kompensacji skręcania nadwozia i utrzymania optymalnego kontaktu opon z podłożem dla lepszej przyczepności w zakrętach
- Zwiększenie szerokości pojazdu podczas ściskania zawieszenia dla dodatkowej stabilności.
- Odlewany przegub o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie ASTM 80-55-06 oraz górny wahacz typu A w celu utrzymania wysokich obciążeń amortyzatorów, wałów o stałej prędkości (CV) i kół
- Samochodowe, w pełni zwarte i spawane, stalowe wahacze typu A w celu zmniejszenia masy nieresorowanej i zwiększenia wytrzymałości
- Bezobsługowe, gumowe punkty skrętne wahaczy, zapewniające dużą trwałość i ciche działanie
- Ochrona wału CV przed ostrymi przedmiotami, które mogłyby przedziurawić manszetę
- Geometria zawieszenia przedniego zabezpieczająca przed "nurkowaniem" daje solidną platformę dla skutecznego hamowania
- Zoptymalizowana geometria układu kierowniczego przy użyciu symulacji ADAMS CAR w celu zmniejszenia siły i zwiększenia czucia podłoża
- 203 mm skoku zapewniające wystarczającą kompresję i wysunięcie kół, pozwalające utrzymać wszystkie cztery koła na ziemi w celu zagwarantowania najwyższej przyczepności i kontroli nad pojazdem;
- Wyjątkowa konstrukcja niezależnego zawieszenia tylnego zapewnia dobrą jazdę i zabezpieczenie wałów CV
- Regulowane amortyzatory ze sprężynami wytłumiają najbardziej wymagający teren
- Pochylenie kół podczas ściskania zawieszenia w celu kompensacji skręcania nadwozia i utrzymania optymalnego kontaktu opon z podłożem dla lepszej przyczepności w zakrętach
- Zwiększenie szerokości pojazdu podczas ściskania zawieszenia dla dodatkowej stabilności.
- Odlewany przegub o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie ASTM 80-55-06, dolny wahacz typu A oraz górny łącznik w celu utrzymania wysokich obciążeń amortyzatorów, wału CV oraz kół na odpowiedniej sztywności dla pokonania nierówności z kamieni
- Bezobsługowe, gumowe punkty skrętne wahaczy, zapewniające dużą trwałość i ciche działanie
- Foremny kształt wzmacnia zdolność do pracy w terenie jak również wydajność przy ciężkiej pracy Seria Gator™ XUV sprosta oczekiwaniom klienta szukającego pojazdu do zabawy i pracy.
- Linie o wyraźnych krawędziach
- Wybrzuszenie pokrywy komory silnika
- Rozległe reflektory z miejscami na montaż zestawu światłe skrętu
- Wysokie przednie i tylne błotniki pozwalają na duży skok kół
- Dobrze dopasowana skrzynia ładunkowa z klapą tylną w stylu samochodu ciężarowego
- Stalowy zderzak przedni podpiera stylizowane przednie elementy kompozytowe, natomiast ciężka stalowa płyta podwoziowa daje zabezpieczenie przed kamieniami i pniami
- Części stylizowane są kształtowane z wtryskarki TPO, wytrzymała konstrukcja z tworzywa jest odporna na uderzenia; całość można lakierować
- Umożliwia montaż zintegrowanego, opcjonalnego zaczepu przedniego receiver hitch 51 mm (2 cale) z wyciągarką Warn® 1588 kg
- Wyposażenie, jak dach, przednia szyba, światła , elementy ochronne oraz kabina z tworzywa uzupełniają stylistykę tego pojazdu o dużych możliwościach.
Dane techniczne:
- Typ silnika: 4-suwowy, gazowy, gaźnik doładowywany dynamicznie
- Pojemność skokowa: 570 cm3
- Moc: 12.1 kW (16 KM)
- Układ chłodzenia: powietrze
- Zbiornik paliwa: 18.5 L
- Napęd na 4 koła: tak
- Typ układu napędowego: 2-zakresowa CVT (przekładnia bezstopniowa) z obudową sprzęgła
- Prędkość jazdy: 0-45 km/h
- Blokada mechanizmu różnicowego: z ograniczonym poślizgiem (przód) / zatrzaskowa, mechaniczna - uruchamianie ręczne (tył)
- Hamulce: hydrauliczne hamulce tarczowe z podwójnymi zaciskami tłokowymi i rotorami ze stali nierdzewnej
- Zawieszenie przód: niezależne, podwójny wahacz typu A z regulowanym amortyzatorem sprężynowym
- Zawieszenie tył: niezależne, dolny wahacz typu H i górny łącznik wahacza z regulowanymi amortyzatorami sprężynowymi
- Skok zawieszenia: 203 mm przód i tył
- Wymiary: 1435 x 2921 x 1867 mm
- Waga: 576 kg
- Zdolność uciągu: 499 kg
- Ładowność: 363 kg
- Prześwit pod układem transaxle: 267 mm
- Prześwit pod platformą operatora: 267 mm
- Materiał skrzyni ładunkowej: wysokiej gęstości kopolimer politylenu
- Wymiary skrzyni ładunkowej: 820 x 1209 x 297 mm
- Pojemność skrzyni ładunkowej: 250 L
- Ładowność skrzyni ładunkowej: 181 kg
- Opony przednie: 25 x 8 - 12
- Opony tylne: 25 x 10 - 12
- Liczba siedzeń: 2
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.