Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator XUV590M

JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator XUV590M
Nr katalogowy:
Gator XUV590M
Stan produktu:
nowy

Więcej od JOHN DEERE

Zamów telefonicznie

Zamów telefonicznie JOHN DEERE Pojazd roboczy Gator XUV590M - podaj swój numer oddzwonimy

Produkt aktualnie niedostępny

Opis produktu
Przedstawiamy nasz XUV590M: pojazd niczym szwajcarski scyzoryk, na który czekałeś. Nasz najszybszy crossover? Sprawdź. Znakomite skrzynie ładunkowe? Sprawdź. Niezależne zawieszenie? Sprawdź. Przygotuj się na nieograniczoną wolność.

Pojazdy użytkowe Gator™ XUV590i Crossover napędza dwucylindrowy benzynowy silnik rzędowy o pojemności skokowej 586 cm³ z elektronicznym układem wtryskowym (EFI). Silnikiem steruje elektronicznie moduł sterowania silnikiem (ECU), który zapewni jego optymalną wydajność.

Silnik charakteryzuje się następującymi cechami wpływającymi na wydajność i niezawodność pojazdu:
  • 32 KM przy 5600 obr/min
  • Prędkość maksymalna 73 km/h
  • Elektroniczny wtrysk (EFI) w module sterowania silnikiem (ECU)
  • Chłodzenie cieczą
  • Konstrukcja do rozruchu na zimno (sprawdzono w temperaturze -29°C)
  • Smarowanie z wykorzystaniem mokrej miski olejowej
  • Nakręcany filtr oleju i miska olejowa dostępne przez płytę ślizgową, by ułatwić łatwe serwisowanie
  • Wysokoprzepływowy filtr powietrza
  • Układ ładowania o mocy 875 W (maks. 65 A) do akcesoriów (charakterystyka alternatora w opisie silnika)
  • Pochłaniacz płomieni ma certyfikat USFS
  • Niskie zużycie paliwa i duży zbiornik paliwa o pojemności 28 l
  • Wydech spełnia wszystkie wymagania agencji środowiskowej EPA (Environmental Protection Agency) oraz kalifornijskiej komisji ds. jakości powietrza CARB (California Air Resources Board)

  • Konstrukcja uwzględniająca potrzeby operatora i komfortowe fotele z podpórkami gwarantują doskonałą ergonomię
  • Łatwe wejście/wyjście i przejście dla operatora i pasażera
  • Optymalna pozycja siedząca daje więcej miejsca na nogi
  • Ergonomia samochodowa
  • Doskonały komfort podczas jazdy
  • Największa w tej klasie pojazdów, szczelna przestrzeń bagażowa o pojemności 34 l w formie dużego schowka na desce rozdzielczej i schowka pod maską. Dodatkowy schowek 34 l pod fotelem oferowany w modelach S4.
  • Pokrywa na zawiasach odchyla się bez pomocy narzędzi w celu dostępu do schowka
  • Umieszczone obok siebie fotele dają dużo miejsca dla operatora i jednego pasażera
  • Oba fotele można przechylać do przodu w celu ułatwienia obsługi i zabezpieczenia przed wilgocią podczas przechowywania na zewnątrz
  • Dwa uchwyty na kubki, łatwo dostępne ze stanowiska operatora
  • Standardowe gniazdo o stałym napięciu 12V jest wygodnie umieszczone na desce rozdzielczej
  • Siedem wydrążonych miejsc na przełączniki w desce rozdzielczej z zaślepkami dla różnych akcesoriów elektrycznych
  • Rama ochronna z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa i uchwytami po stronie pasażera, znajdującymi się na przednim słupku
  • Uruchamianie na biegu lub w położeniu neutralnym dla szybkiego rozruchu. W celu uruchomienia musi być włączony hamulec główny.
Skrzynia ładunkowa składa się z materiału kompozytowego o wysokiej gęstości zawierającego kopolimer polietylenu, który eliminuje rdzę, wgniecenia i zmniejsza hałas. Ta duża, jednoczęściowa konstrukcja posiada zaokrąglenia w wewnętrznych narożnikach w celu ułatwienia usuwania materiału przy przechylaniu. Skrzynia kompozytowa jest silnie użebrowana i wzmocniona za pomocą spawanej, stalowej konstrukcji w celu zapewnienia wytrzymałości w ciężkich warunkach eksploatacji oraz trwałości. Trzy specjalnie zaprojektowane elementy zewnętrzne, wykonane są z TPO dla dodatkowej wytrzymałości.

Tylną klapę można otwierać lub wyjmować, co ułatwia czyszczenie skrzyni i przewożenie dłuższych przedmiotów. Posiada cechy jak dla pojazdu ciężarowego i może zostać otwarta jedną ręką.

Miejsce obrotu klapy tylnej jest wykonane z utwardzonej stali dla wytrzymałości i zaprojektowane do demontażu bez użycia narzędzi. Standardowe linki ograniczające mogą również zostać odłączone bez narzędzi, w celu demontażu tylnej klapy dla bardziej wygodnego załadunku lub rozładunku.

Łatwość używania skrzyni ładunkowej ma szczególny wpływ na szybkie i efektywne wykonywanie prac. Począwszy od klapy tylnej typu ciężarowego, wyładunek skrzyni nie może być łatwiejszy. Ręczne funkcje zwalniania jak również dźwignia do podnoszenia, pracują płynnie w jednym ruchu. Może być pochylona przez operatora stojącego z jednej bądź drugiej strony pojazdu. Aby zmniejszyć ogólną siłę przy podnoszeniu, miejsce obrotu skrzyni ładunkowej znajduje się bliżej środka. Połączenie zalet łatwego użytkowania czyni tą skrzynię ładunkową najlepszą w swojej klasie.

Do serwisowania układów pojazdu, skrzynia ładunkowa jest łatwa w demontażu. Poprzez wyjęcie dwóch sworzni, skrzynię ładunkową można łatwo wypiąć z ramy pojazdu.

Skrzynia ładunkowa oferuje zintegrowane punkty mocowania pasów transportowych w celu zwiększenia uniwersalności. Punkty mocowania znajdują się w następujących miejscach:
  • Odchylane uszy w kształcie D we wszystkich czterech narożnikach od wewnątrz skrzyni ładunkowej na podłodze
  • Wiele punktów wzdłuż krawędzi bocznych ścian skrzyni ładunkowej
  • Pręty do mocowania po obydwu stronach skrzyni ładunkowej z opcjonalnym zestawem szyn. Ten zestaw zawiera również system mocowania z wykorzystaniem akcesoriów które posiadają szybko złącze 25 mm.
Do kompletu z komfortowym, najlepszym w swojej klasie stanowiskiem operatora, XUV590i wyposażono w niezależne zawieszenie czterech kół. Ta wyjątkowa konfiguracja zawieszenia daje niezrównane możliwości pokonywanie terenu i doskonale utrzymuje pojazd w zakrętach.

Dwuwahaczowe zawieszenie przednie posiada następujące charakterystyczne cechy:
  • Podwójne, szerokie ramiona wahaczy typu A dają maksymalną kontrolę kół przednich, precyzyjne kierowanie i maksymalny prześwit poza kołami
  • 203 mm skoku zapewniające wystarczającą kompresję i wysunięcie kół, pozwalające utrzymać wszystkie cztery koła na ziemi w celu zagwarantowania najwyższej przyczepności i kontroli nad pojazdem;
  • Regulowane amortyzatory ze sprężynami wytłumiają najbardziej wymagający teren
  • Lity drążek stabilizatora z w pełni gumowymi elementami izolującymi oraz sworznie mają za zadanie dać maksymalną zwrotność i przewidywalne trzymanie
  • Pochylenie kół podczas ściskania zawieszenia w celu kompensacji skręcania nadwozia i utrzymania optymalnego kontaktu opon z podłożem dla lepszej przyczepności w zakrętach
  • Zwiększenie szerokości pojazdu podczas ściskania zawieszenia dla dodatkowej stabilności.
  • Odlewany przegub o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie ASTM 80-55-06 oraz górny wahacz typu A w celu utrzymania wysokich obciążeń amortyzatorów, wałów o stałej prędkości (CV) i kół
  • Samochodowe, w pełni zwarte i spawane, stalowe wahacze typu A w celu zmniejszenia masy nieresorowanej i zwiększenia wytrzymałości
  • Bezobsługowe, gumowe punkty skrętne wahaczy, zapewniające dużą trwałość i ciche działanie
  • Ochrona wału CV przed ostrymi przedmiotami, które mogłyby przedziurawić manszetę
  • Geometria zawieszenia przedniego zabezpieczająca przed "nurkowaniem" daje solidną platformę dla skutecznego hamowania
  • Zoptymalizowana geometria układu kierowniczego przy użyciu symulacji ADAMS CAR w celu zmniejszenia siły i zwiększenia czucia podłoża
Cechy niezależnego zawieszenia tylnego:
  • 203 mm skoku zapewniające wystarczającą kompresję i wysunięcie kół, pozwalające utrzymać wszystkie cztery koła na ziemi w celu zagwarantowania najwyższej przyczepności i kontroli nad pojazdem;
  • Wyjątkowa konstrukcja niezależnego zawieszenia tylnego zapewnia dobrą jazdę i zabezpieczenie wałów CV
  • Regulowane amortyzatory ze sprężynami wytłumiają najbardziej wymagający teren
  • Pochylenie kół podczas ściskania zawieszenia w celu kompensacji skręcania nadwozia i utrzymania optymalnego kontaktu opon z podłożem dla lepszej przyczepności w zakrętach
  • Zwiększenie szerokości pojazdu podczas ściskania zawieszenia dla dodatkowej stabilności.
  • Odlewany przegub o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie ASTM 80-55-06, dolny wahacz typu A oraz górny łącznik w celu utrzymania wysokich obciążeń amortyzatorów, wału CV oraz kół na odpowiedniej sztywności dla pokonania nierówności z kamieni
  • Bezobsługowe, gumowe punkty skrętne wahaczy, zapewniające dużą trwałość i ciche działanie
Pojazdy użytkowe serii Gator™ XUV590i i XUV590i S4 wyposażono w mechanizm zębatkowy układu kierowniczego ze standardowym wspomaganiem. Tego typu samochodowe rozwiązania cechuje doskonała jakość prowadzenia i reakcję przy małym udziale siły.

Standardowe elektroniczne wspomaganie układu kierowniczego (EPAS). Funkcje EPAS:
  • Przy pokonywaniu trudnego terenu aktywowana jest funkcja Anti-kickback, która ogranicza "odbicia" kierownicy.
  • System rozpoznaje prędkość i reguluje parametry kierowania zgodnie ze zmianami prędkości pojazdu.
  • Wraz ze wzrostem prędkości, wspomaganie kierownicy maleje, co poprawia "wyczucie" drogi.
  • Gdy prędkość pojazdu spada, wzrasta znaczenie wspomagania układu kierowniczego, który poprawia manewrowość pojazdu.
  • Na desce rozdzielczej pojazdu znajduje się kontrolka funkcjonowania /ostrzegania, sygnalizująca diagnostykę i alarm w przypadku braku wspomagania.
  • Czujnik momentu obrotowego odczytuje ruchy kierownicy, dzięki czemu komputer pokładowy może dostarczać dane, odpowiednie do różnych warunków jazdy.
  • Stalowe łożyska kulkowe zabezpieczają kolumnę kierowniczą i zapewniają bezproblemowe i sprawne działanie
  • Mały promień skrętu 3,7 m zapewnia dużą zwrotność
  • Mechanizm zębatkowy układu kierowniczego jest całkowicie uszczelniony, co zapewnia jego długą trwałość
  • Małe przełożenie (pełne obroty kierownicy) zapewnia bardziej precyzyjne kierowanie i wymaga mniejszego wysiłku ze strony operatora
  • Przeguby kolumny kierowniczej są fazowane, co umożliwia płynny ruch kierownicy
  • Układ kierowniczy wg zasady Ackermana zapewnia bardziej precyzyjne kierowanie pojazdem, zmniejsza zużycie opon, gdy są używane na twardych powierzchniach i jest przyjazny dla murawy (patrz opis poniżej).
  • Minimalne odbicie kierownicy eliminuje niezamierzone zmiany kierunku ruchu pojazdu podczas jazdy terenowej i nie przekazuje tak dużej ilości drgań na kierownicę


Dane techniczne:
  • Typ silnika: 4-suwowy, gazowy, elektroniczny wtrysk paliwa
  • Pojemność skokowa: 586 cm3
  • Moc: 23.9 kW (32 KM)
  • Układ chłodzenia: ciecz
  • Zbiornik paliwa: 28 L
  • Wspomaganie kierownicy: tak
  • Napęd na 4 koła: tak
  • Typ układu napędowego: 2-zakresowa CVT (przekładnia bezstopniowa) z obudową sprzęgła
  • Prędkość jazdy: 0-73 km/h
  • Blokada mechanizmu różnicowego: z ograniczonym poślizgiem (przód) / zatrzaskowa, mechaniczna - uruchamianie ręczne (tył)
  • Hamulce: hydrauliczne hamulce tarczowe z podwójnymi zaciskami tłokowymi i rotorami ze stali nierdzewnej
  • Zawieszenie przód: niezależne, podwójny wahacz typu A z regulowanym amortyzatorem sprężynowym
  • Zawieszenie tył: niezależne, dolny wahacz typu H i górny łącznik wahacza z regulowanymi amortyzatorami sprężynowymi
  • Skok zawieszenia: 203 mm przód i tył
  • Wymiary: 1435 x 2921 x 1867 mm
  • Waga: 644 kg
  • Zdolność uciągu: 499 kg
  • Ładowność: 363 kg
  • Prześwit pod układem transaxle: 267 mm
  • Prześwit pod platformą operatora: 267 mm
  • Materiał skrzyni ładunkowej: wysokiej gęstości kopolimer politylenu
  • Wymiary skrzyni ładunkowej: 820 x 1209 x 297 mm
  • Pojemność skrzyni ładunkowej: 250 L
  • Ładowność skrzyni ładunkowej: 181 kg
  • Opony przednie: 25 x 8 - 12
  • Opony tylne: 25 x 10 - 12
  • Liczba siedzeń: 2

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Powiadomienie o dostępności:

Wybrany produkt jest niedostępny.
Wpisz swój adres e-mail, a poinformujemy Cię, gdy produkt będzie dostępny.


Adres e-mail: