Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

JOHN DEERE Traktorek ogrodowy, kosiarka samojezdna X166

JOHN DEERE Traktorek ogrodowy, kosiarka samojezdna X166
Nr katalogowy:
X166
Stan produktu:
nowy

Więcej od JOHN DEERE

Zamów telefonicznie

Zamów telefonicznie JOHN DEERE Traktorek ogrodowy, kosiarka samojezdna X166 - podaj swój numer oddzwonimy

Produkt aktualnie niedostępny

Opis produktu
Model X166 to połączenie niezawodności, wytrzymałości i mocy w każdej dziedzinie konstrukcji, łącznie ze stalową, w pełni spawaną ramą i żeliwną osią przednią.

Obsługa jest dziecinnie prosta dzięki zastosowaniu ergonomicznego stanowiska operatora, wysokiej jakości lamp przednich i nieograniczonych ustawień prędkości pracy.

Dwucylindrowy silnik widlasty o mocy 13,41 kW przy 3350 obr./min zapewnia dużą moc i wysoki moment obrotowy, umożliwiając pracę kosiarki w trudnych warunkach rozdrabniania, koszenia i zbierania skoszonej trawy do zbiornika.
  • Konstrukcja cylindrów silnika V-twin zapewnia większy moment obrotowy, niższy poziom drgań oraz niski poziom hałasu.
  • Żeliwne cylindry umożliwiają uzyskanie dłuższego okresu eksploatacji silnika.
  • Górne zawory zapewniają doskonałą moc oraz ekonomiczne zużycie paliwa.
  • System ssania automatycznego umożliwia operatorom uruchomienie silnika bez potrzeby włączania ssania, jeśli temperatura powietrza jest dodatnia.
  • Elektroniczny układ rozruchowy pozwala szybko uruchomić maszynę.
  • Smarowanie wymuszone wydłuża czas eksploatacji silnika oraz okres między wymianami oleju.
  • Smarowanie wymuszone jest również bardziej efektywne w czasie pracy na terenie pochyłym.
  • Dzięki układowi 30-sekundowej wymiany oleju John Deere Easy Change™ wymiana oleju silnikowego jest łatwa, szybka i czysta.
  • Duży, wysokiej jakości wkład filtra powietrza wydłuża okres eksploatacji silnika i jest łatwy w obsłudze.
Dzięki układowi 30-sekundowej wymiany oleju John Deere Easy Change wymiana oleju silnikowego jest łatwa, szybka i czysta. Wymiana oleju sprowadza się teraz do demontażu starego filtra wypełnionego olejem i założenia nowego filtra wypełnionego olejem. Nie trzeba już spuszczać zużytego oleju z silnika. Zdemontowany filtr zawiera wychwycone zanieczyszczenia oraz część oleju silnikowego.

Wskaźnik kontrolny poziomu paliwa w zbiorniku pozwala operatorowi sprawdzić pozostałą ilość paliwa w zbiorniku bez wstawania z fotela:
  • Łatwe sprawdzenie poziomu paliwa
  • Dogodna lokalizacja
Konstrukcja silnika wykracza poza wymagania dzięki wprowadzeniu dodatkowych innowacyjnych funkcji:

  • Konstrukcja górnozaworowa (OHV) pozwala obniżyć temperaturę pracy i wydłużyć okres eksploatacji zaworu.
  • W silniku zastosowano zaawansowany system filtrowania zanieczyszczeń, który kieruje powietrze chłodzące przez filtr obrotowy do komory filtra powietrza, w której duże zanieczyszczenia są wstępnie filtrowane i usuwane szczeliny wyrzutowe.
  • Zanieczyszczenia nie przedostają się do silnika dzięki zastosowaniu dużego, podwójnie uszczelnionego, wysokiej jakości owalnego wkładu filtra.
  • Wysokiej jakości filtr powietrza z wkładem papierowym z odpylaczem piankowym zapewnia maksymalną ochronę i zwiększa trwałość silnika.
  • Filtr przechwytuje drobne cząstki oferują maksymalną ochronę i wydłużając okresy międzyobsługowe.
  • Zapewnia maksymalną ochronę w pełnociśnieniowym układzie smarowania.
  • Do wszystkich najważniejszych elementów silnika olej pompuje pompa mechaniczna pracująca na zasadzie gerotora.
  • Układ oczyszcza najwyższej jakości filtr nakręcany typu stosowanego w samochodach, który usuwa ponad 95 procent zanieczyszczeń z oleju.
  • Najwyższej jakości łożyska poprawiają trwałość, między innymi doskonale opracowane łożysko korbowe z powierzchnią gładszą o 50%, co pozwala zwiększyć jego nośność o 35%.
  • Łożysko pokryto powłoką DU Teflon®.
  • Samosmarujące łożysko z brązu jest bardziej trwałe odporne na zużycie.
  • Odporne na ścieranie, chromowane trzpienie zaworów mają większa żywotność.
  • Powierzchnia gładsza o 44%, co wydłuża żywotność.
  • Żeliwne cylindry, co wydłuża żywotność.
  • Niezawodny gaźnik pływakowy ze zintegrowaną pompą paliwa.
  • Niezawodny i wydajny filtr paliwa.
  • Filtr 30 µm z powierzchnią filtrowania większą o 55% niż w standardowych filtrach.
  • Bezobsługowy elektroniczny zapłon zapewnia niezawodne i szybkie uruchamianie silnika.
  • Platynowe świece zapłonowe o wydłużonej żywotności
  • Dzięki układowi 30-sekundowej wymiany oleju John Deere Easy Change™ wymiana oleju silnikowego jest łatwa, szybka i czysta.
Dzięki układowi 30-sekundowej wymiany oleju John Deere Easy Change wymiana oleju silnikowego jest łatwa, szybka i czysta. Wymiana oleju sprowadza się teraz do założenia nowego filtra wypełnionego olejem. Nie trzeba już spuszczać zużytego oleju z silnika.

Filtr John Deere Easy Change jest dodatkowym zbiornikiem oleju silnikowego. Wymiana filtra powoduje usunięcie wychwyconych zanieczyszczeń oraz wymianę około 0,76 l (0.8 qt) oleju silnikowego.

Łatwość użycia nie jest jedyną zaletą tego układu. Układ wymiany oleju Easy Change oferuje kilka istotnych korzyści w porównaniu z tradycyjnym systemem filtra oleju w ciągnikach serii 100:

  • Syntetyczny materiał filtra zapewnia bardziej przewidywalne filtrowanie i dłuższy okres eksploatacji.
  • Wydajność filtrowania jest większa niż w przypadku standardowego filtra oleju.
  • Większa powierzchnia filtra
  • Większy przepływ oleju
  • Zbiornik filtra oleju zapewnia o 40 procent większą objętość oleju.
  • Temperatura oleju i silnika podczas pracy jest niższa.
  • Zawór filtra oleju jest zamykany za każdym razem, gdy następuje wyłączenie silnika, dlatego filtrowane cząsteczki są wychwytywane i nie mogą zostać skierowane ponownie do silnika.
  • Ryzyko rozlania oleju podczas wymiany jest znacznie niższe.
  • Zużycie oleju (oraz produkcję nowego oleju) ograniczono o ponad 453 592,4 kg na rok produkcji ciągnika.
  • W systemie nie ma kompromisów mających na celu jedynie ułatwienie wymiany oleju — te silniki spełniają takie same wymagania i przechodzą tak samo rygorystyczne testy jak zawsze.

Po części dzięki tym ulepszeniom nie ma konieczności opróżniania i utylizacji całego oleju z silnika podczas obsługi serwisowej.

Pozwala to zaoszczędzić czas i uniknąć problematycznej, tradycyjnej wymiany oleju wszystkim użytkownikom układu John Deere Easy Change. W przeszłości wielu właścicieli kosiarek samojezdnych z serii 100 wymieniało olej rzadko lub wcale. Układ John Deere Easy Change sprawia, że nawet właściciele, którzy wcześniej nie brali pod uwagę wymiany oleju, mogą teraz łatwo wykonać ją samodzielnie. Układ 30-sekundowej wymiany oleju Easy Change to czyste, bezproblemowe i bezkonkurencyjne rozwiązanie.

Solidna, jednoczęściowa rama wykonana jest ze stali o grubości 3,0 mm:
  • Spawana z wykorzystaniem robotów spawalniczych rama o pełnej długości posiada wytrzymałe, stalowe szyny zwiększające jej niezawodność i wydłużające czas eksploatacji.
  • Jednoczęściowa platforma błotnika przykręcona jest do ramy.
Wykonana z żeliwa oś przednia jest odporna na wyginanie:
  • Układ kierowniczy wzorowany na układach kierowniczych z samochodów pozwala na łatwe i płynne sterowanie.
  • Smarowniczki umożliwiają regularne smarowanie pozwalające zachować sprawność układu kierowniczego i minimalizujące zużycie.
  • Duże zwrotnice przednich kół o średnicy 1,9 cm (¾") zapewniają wysoką trwałość układu.
Pokrywa silnika wykonana jest z formowanego wtryskowo tworzywa polimerowego JD Loy odpornego na działanie promieniowania UV:
  • Materiał JD Loy jest wytrzymały i trwały.
  • Jest również odporny na wgniecenia oraz rdzę
  • Jest barwiony w masie, co zapewnia mu dobry wygląd przez długi czas.
  • Odporny na promieniowanie UV materiał nie blaknie.
  • Otwory po bokach pokrywy silnika przepuszczają wystarczającą ilość powietrza, zapewniając efektywne chłodzenie przy jednoczesnym zachowaniu niskiego poziomu hałasu.
  • Dwa światła przednie umożliwiają prawidłowe oświetlenie w czasie jazdy nocą.
Napęd hydrostatyczny Kanzaki® Tuff Torq® zapewnia bezstopniową regulację prędkości jazdy i sprawia, że zmiana kierunku jazdy jest bardzo prosta.

Pedały umieszczone obok siebie umożliwiają kontrolowanie prędkości i kierunku jazdy:
  • Podobny do stosowanego w samochodach pedał gazu zapewnia łatwą obsługę.
  • Operator może zmienić kierunek jazdy bez podnoszenia nogi z platformy.
  • Duża powierzchnia pedału zapewnia dodatkowy komfort operatora.
Kosiarkę samojezdną wyposażono w prosty w obsłudze tempomat pozwalający na utrzymanie prędkości jazdy w czasie koszenia dużych obszarów.
  • Aby włączyć funkcję, należy unieść dźwignię tempomatu i przytrzymać do chwili zdjęcia nogi z pedału jazdy do przodu.
  • Aby wyłączyć, lekko nacisnąć, a następnie zwolnić pedał jazdy do przodu.
  • Aby zatrzymać pojazd w nagłym przypadku, funkcję tempomatu można wyłączyć naciskając pedał hamulca lub naciskając dźwignię tempomatu.


DANE TECHNICZNE:
  • Typ silnika: benzynowy
  • Producent silnika: Briggs&Stratton
  • Moc znamionowa: 13.41 kW (18 KM) przy 3350 obr/min
  • Pojemność skokowa: 656 cm3
  • Liczba cylindrów: V-TWIN OHV
  • Pojemność zbiornika paliwa: 9.1 L
  • Przekładnia: hydrostatyczna
  • Układ napędowy: napęd na dwa koła
  • Prędkość jazdy do przodu: 8.9 km/h
  • Prędkość jazdy do tyłu: 4.8 km/h
  • Typ układu kierowniczego: 2 koła skrętne
  • Promień skrętu: 45.7 cm
  • Promień okręgu nieskoszonego: 50.8 cm
  • Agregat koszący: 48-calowy Edge (122 cm)
  • Mulczowanie: standard (prosta pokrywa do mulczowania)
  • Wysokość cięcia: 25-101 mm
  • Podnośnik agregatu koszącego: ręczny
  • Załączanie agregatu koszącego: elektryczne
  • Typ fotela: standardowy z wysokim oparciem
  • Rozmiar opon przednich: 16x6.5-8
  • Rozmiar opon tylnych: 22x9.5-12
  • Wysokość: 1170 mm
  • Długość całkowita: 1994 mm
  • Szerokość: 1450 mm
  • Rozstaw kół: 1227 mm
  • Waga: 241 kg

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Powiadomienie o dostępności:

Wybrany produkt jest niedostępny.
Wpisz swój adres e-mail, a poinformujemy Cię, gdy produkt będzie dostępny.


Adres e-mail: