JOHN DEERE Ciągnik kompaktowy 2036R
Nr katalogowy:
2036R
Stan produktu:
nowy
Więcej od JOHN DEERE
Kompaktowy ciągnik 2036R jest przeznaczony dla klientów, którzy oczekują mocnej i wydajnej maszyny w kompaktowych rozmiarach oraz jakości, wszechstronności i ekonomiczności bez kompromisów. Ciągnik 2036R wyposażony jest w 3-cylindrowy silnik Diesla, dwuzakresową przekładnię hydrostatyczną, napęd 4X4 oraz układ kierowniczy ze wspomaganiem dla jeszcze większego komfortu i łatwości manewrowania.
Silnik serii Yanmar TNV oferuje następujące funkcje:
Aby włączyć system należy tylko przycisnąć przełącznik znajdujący się po prawej stronie przedniej konsoli. Po włączeniu systemu zwiększają się lub zmniejszą obroty silnika po naciśnięciu pedałów Twin Touch.
Podczas pracy ładowaczem operator uzyska maksymalne korzyści z układu poprzez zwiększanie obrotów silnika ręczną przepustnicą do co najmniej 50 procent. Po ustawieniu ręcznej przepustnicy, układ eThrottle zapewnia poczucie większej mocy, gdy napełnia się łyżkę materiałem z nasypu. Im mocniej naciśnie się pedały TwinTouch tym bardziej wzrosną obroty silnika. W tym scenariuszu, ponieważ operator naciska pedał, silnik będzie pracował w zakresie od 50 do 100 procent otwarcia przepustnicy. Obroty nie spadną poniżej 50 procent aż do opuszczenia dźwigni ręcznej.
Przy transporcie lub odśnieżaniu zaleca się włączyć funkcję eThrottle, ale pozostawiając przepustnicę ręczną ustawioną na minimalnym poziomie, aby funkcja eThrottle mogła sterować całym zakresem obrotów od 0 procent do 100 procent.
Przy zastosowaniu WOM, jak koszenie lub odśnieżanie, nie zaleca się stosowanie funkcji eThrottle ponieważ zazwyczaj do prawidłowej pracy wymagane są stałe obroty WOM.
- Ekonomiczna konstrukcja z tulejami odlewanymi o dobrym chłodzeniu i dużej trwałości
- Pośredni wtrysk paliwa (2026R)
- Bezpośredni wtrysk paliwa (2036R)
- Poprawia rozruch
- Wtryskuje paliwo bezpośrednio na tłoki zapewniając bardziej efektywne spalanie
- Rozwija większą moc na litr paliwa niż silniki z pośrednim wtryskiem
- Tłoki ze stopu aluminium są lekkie, by zmniejszyć obciążenie łożyska korbowodu i zapewniają dobre przewodzenie ciepła
- Budowa silnika dopuszcza bardziej rygorystyczne tolerancje i neutralizuje rozszerzalność cieplną tłoka, redukując w ten sposób przedmuch gazów i zmniejszając hałas stuku tłoka
- Pierścienie górne są wyżej na tłoku, a cieńsza uszczelka głowicy znacząco zmniejsza ilość niespalonego gazu odlotowego i zwiększa skuteczność spalania
- Zębate koła i przekładnie napędowe wtryskiwaczy mają spiralny profil, by zmniejszyć hałas silnika
- Automatyczny odpowietrzacz układu paliwowego
- Nie ma potrzeby zalewać układu, gdy skończy się paliwo
- System automatycznie zaleje pompę wtryskową, przewody paliwowe i wtryskiwacze, zapewniając paliw w układzie, by usprawnić szybki rozruch
- Wysokowydajny układ smarowania pompuje pod ciśnieniem przefiltrowany olej do wszystkich łożysk silnikowych, co poprawia trwałość
- Filtr paliwa z wymiennym wkładem
- Separator wody z dodatkowym wymiennym elementem filtra
- Przezroczysty zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego pozwala operatorowi na sprawdzanie poziomu płynu bez konieczności zdejmowania korka chłodnicy
- Suchy filtr powietrza z wkładem zabezpieczającym
- Konstrukcja z dwoma wkładami zapewniającymi lepszą ochronę silnika
- Kontrolka zanieczyszczenia filtra powietrza na desce rozdzielczej jest standardowym wyposażeniem we wszystkich modelach
- Łatwy dostęp do silnika i jego punktów kontrolnych i napełniania po prawej stronie ciągnika poprzez usunięcie osłony bocznej.
- Brak sprzęgła w celu zapewnienia szybkiej zmiany kierunku
- Dwa pedały Twin Touch™ pozwalając łatwo zmienić kierunek jazdy do przodu/tyłu.
- Chłodnica oleju chłodzi olej przekładniowy, by wydłużyć trwałość przekładni.
- Ciągnik można uruchomić wyłącznie, gdy dźwignia zakresów jest w położeniu neutralnym
- Jeśli dźwignia zakresu jest na biegu przy przekręceniu kluczyka w położenie uruchomienia, na desce rozdzielczej pokaże się polecenie przesunięcia dźwigni do położenia neutralnego
- WOM i silnik zostaną wyłączone, gdy operator opuści fotel przy włączonym WOM
- W niektórych ciągnikach konkurencyjnych z przekładnią HST zastosowano długi pedał (od palców do pięty) do sterowania przekładnią
- Operator musi zmieniać kierunek palcami i piętą, co jest męczące.
- Rozwiązanie z dwoma pedałami Twin Touch ułatwia ruszenie ciągnikiem do przodu/tyłu o centymetry (np. przy przyłączaniu narzędzi)
Aby włączyć system należy tylko przycisnąć przełącznik znajdujący się po prawej stronie przedniej konsoli. Po włączeniu systemu zwiększają się lub zmniejszą obroty silnika po naciśnięciu pedałów Twin Touch.
Podczas pracy ładowaczem operator uzyska maksymalne korzyści z układu poprzez zwiększanie obrotów silnika ręczną przepustnicą do co najmniej 50 procent. Po ustawieniu ręcznej przepustnicy, układ eThrottle zapewnia poczucie większej mocy, gdy napełnia się łyżkę materiałem z nasypu. Im mocniej naciśnie się pedały TwinTouch tym bardziej wzrosną obroty silnika. W tym scenariuszu, ponieważ operator naciska pedał, silnik będzie pracował w zakresie od 50 do 100 procent otwarcia przepustnicy. Obroty nie spadną poniżej 50 procent aż do opuszczenia dźwigni ręcznej.
Przy transporcie lub odśnieżaniu zaleca się włączyć funkcję eThrottle, ale pozostawiając przepustnicę ręczną ustawioną na minimalnym poziomie, aby funkcja eThrottle mogła sterować całym zakresem obrotów od 0 procent do 100 procent.
Przy zastosowaniu WOM, jak koszenie lub odśnieżanie, nie zaleca się stosowanie funkcji eThrottle ponieważ zazwyczaj do prawidłowej pracy wymagane są stałe obroty WOM.
Zintegrowany silnik hydrostatyczny i pompa
- Sauer-Danfoss® oferuje zintegrowaną pompę i silnikiem. Dzięki temu elementy są dopasowane do siebie i oferują maksymalną sprawność.
- Takie rozwiązanie zapewnia trwałość i wytrzymałość potrzebną do eksploatacji takich narzędzia jak ładowacze czy koparki na tylny TUZ
- Jeden zbiornik (z jednym punktem kontrolnym i punktem napełniania) dla przekładni, blokady mechanizmu różnicowego u układu hydraulicznego przyspiesza codzienną konserwację
- Mechanicznie uruchamiane pedały Twin Touch umożliwiają wybranie kierunku jazdy i prędkości poprzez dotknięcie stopą
- Pozwala on utrzymać stałą prędkość jazdy do przodu bez naciskania na pedał nożny
- Tempomat wyłącza się naciskając na pedał hamulca lub przełącznikiem tempomatu
Najważniejsze cechy stanowiska operatora ciągników 2R:
- Konstrukcja pochylonej maski zapewnia lepszą widoczność
- Dużo wolnego miejsca, by pracowało się wygodniej
- Uchwyt na kubek, liczne schowki i gniazdo 12-V zapewniają zorganizowane stanowisko operatora
- Gumowana mata podłogowa zmniejsza drgania i hałas
- Płaskie stanowisko operatora ułatwia wsiadanie i wysiadanie z ciągnika
- Poręcze montowane na błotnikach są duże i łatwe do uchwycenia. Ułatwiają one operatorowi wsiadanie i wysiadanie z ciągnika
- Elementy sterowania podniesiono i wbudowano w błotnik, by poprawić wygodę i łatwość użytkowania
- Duże, łatwe do odczytania naklejki stanowią jasną instrukcję zarówno dla doświadczonych, jak i niedoświadczonych operatorów
- Przedni poziomy wydech w celu zapewnienia operatorowi lepszej widoczności
- Jeżeli operator opuści fotel, gdy przekładnia, środkowy lub tylny wał odbioru mocy (WOM) są załączone, następuje wyłączenie silnika
- Gdy trzeba sterować WOM spoza stanowiska operatora, trzeba spełnić następujące warunki: Hamulec postojowy włączony, przekładnia w położeniu neutralnym, a przełącznik WOM tylko w położeniu tylnym. Więcej informacji na temat poszczególnych zastosowań znajduje się w instrukcji eksploatacji.
- Specjalnie zaprojektowane kanały prowadzą gorące powietrze z komory silnika pod ciągnik zamiast bezpośrednio na operatora
- Fotel jest regulowany do przodu/ do tyłu w celu zapewnienia wygody operatorowi
- Fotel można pochylić do przodu, w celu ochrony przed czynnikami zewnętrznymi (wyłącznie standardowy fotel w otwartym stanowisku operatora)
- Wysokie podparcie i podłokietniki są w wyposażeniu podstawowym i pozwalają na wygodniejszą obsługę (kabina)
- Bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa zabezpieczają przed ich zaplątaniem się w zawieszenia fotela i elementy sterowania.
W ciągniku 2036R zastosowano zmodernizowany układ unoszenia agregatu koszącego CommandCut umożliwiający szybką i precyzyjną regulację agregatu pokrętłem i dźwignią. Dzięki opisom obsługa elementów sterowania jest prosta. Pokrętło wysokości koszenia (HOC) oraz dźwignię unoszenia/opuszczania dogodnie umieszczono na konsoli prawostronnej, gdzie operator ma do nich łatwy dostęp. Zalety systemu są następujące:
Aby włączyć system należy tylko przycisnąć przełącznik znajdujący się po prawej stronie przedniej konsoli. Po włączeniu systemu zwiększają się lub zmniejszą obroty silnika po naciśnięciu pedałów Twin Touch.
Podczas pracy ładowaczem operator uzyska maksymalne korzyści z układu poprzez zwiększanie obrotów silnika ręczną przepustnicą do co najmniej 50 procent. Po ustawieniu ręcznej przepustnicy, układ eThrottle zapewnia poczucie większej mocy, gdy napełnia się łyżkę materiałem z nasypu. Im mocniej naciśnie się pedały TwinTouch, tym bardziej wzrosną obroty silnika. W tym scenariuszu, ponieważ operator naciska pedał, silnik będzie pracował w zakresie od 50 do 100 procent otwarcia przepustnicy. Obroty nie spadną poniżej 50 procent aż do opuszczenia dźwigni ręcznej.
Przy transporcie lub odśnieżaniu zaleca się włączyć funkcję eThrottle, ale pozostawić przepustnicę ręczną ustawioną na niskim biegu jałowym, aby funkcja eThrottle mogła sterować całym zakresem obrotów od 0 procent do 100 procent.
Przy zastosowaniu WOM, jak koszenie lub odśnieżanie, nie zaleca się stosowania funkcji eThrottle ponieważ zazwyczaj do prawidłowej pracy wymagane są stałe obroty WOM.
- Blokuje użycie WOM, gdy agregat jest w położeniu instalacyjnym, by zapobiec obrotom WOM i uszkodzeniu noży agregatu koszącego
- Eliminuje potrzebę korzystania z układu hydraulicznego, co pozwala w całości wykorzystać hydraulikę do innych narzędzi i funkcji ciągnika (np. zbiornika wysokiego wyładunku)
- Mniej podzespołów hydraulicznych przekłada się na mniej przecieków, szczególnie podczas pracy na wrażliwej murawie
- Precyzyjne nastawy wysokości koszenia bez rozregulowań lub wycieków
- System można skalibrować do opon o różnych wielkościach, by zachować precyzję
- Do ustawienia wysokości koszenia oraz uniesienia/opuszczenia agregatu potrzeba minimum wysiłku
- Czytelny interfejs graficzny na panelu instrumentów pozwala operatorowi odczytać wysokość koszenia i jednocześnie skupić się na koszeniu
- Wbudowaną blokadę transportową można włączyć z fotela, obracając pokrętłem wysokości koszenia do położenia 6 i unosząc agregat do najwyższego położenia
Aby włączyć system należy tylko przycisnąć przełącznik znajdujący się po prawej stronie przedniej konsoli. Po włączeniu systemu zwiększają się lub zmniejszą obroty silnika po naciśnięciu pedałów Twin Touch.
Podczas pracy ładowaczem operator uzyska maksymalne korzyści z układu poprzez zwiększanie obrotów silnika ręczną przepustnicą do co najmniej 50 procent. Po ustawieniu ręcznej przepustnicy, układ eThrottle zapewnia poczucie większej mocy, gdy napełnia się łyżkę materiałem z nasypu. Im mocniej naciśnie się pedały TwinTouch, tym bardziej wzrosną obroty silnika. W tym scenariuszu, ponieważ operator naciska pedał, silnik będzie pracował w zakresie od 50 do 100 procent otwarcia przepustnicy. Obroty nie spadną poniżej 50 procent aż do opuszczenia dźwigni ręcznej.
Przy transporcie lub odśnieżaniu zaleca się włączyć funkcję eThrottle, ale pozostawić przepustnicę ręczną ustawioną na niskim biegu jałowym, aby funkcja eThrottle mogła sterować całym zakresem obrotów od 0 procent do 100 procent.
Przy zastosowaniu WOM, jak koszenie lub odśnieżanie, nie zaleca się stosowania funkcji eThrottle ponieważ zazwyczaj do prawidłowej pracy wymagane są stałe obroty WOM.
Dane techniczne:
- Typ silnika: 3-cylindorwy, wysokoprężny z turbodoładowaniem
- Moc: 27.7 kW (37.1 KM)
- Moc znamionowa WOM: 22 kW (30 KM)
- Pojemność skokowa: 1.5 L
- Maks. moment obrotowy: 120 Nm przy 1800 obr/min
- Filtr powietrza: suchy z wkładem zabezpieczającym i kontrolką zapchania filtra
- Pojemność zbiornika paliwa: 32 L
- Przekładnia: 2-zakresowa hydrostatyczna przekładnia automatyczna - dwa pedały
- Maks. prędkość: 26.7 km/h
- Hamulce: mokre tarczowe
- Układ kierowniczy: wspomagany
- Blokada mechanizmu różnicowego: standard
- Napęd na cztery koła: standard
- Typ układu hydraulicznego: z przepływem otwartym z położeniem neutralnym
- Łączny przepływ: 35.2 L/min
- Narzędzie: 20.2 L/min
- Układ kierowniczy: 15 L/min
- Tylny TUZ kategorii 1: standard
- Udźwig w punktach unoszenia: 946 kg
- Udźwig 610 mm za zakończeniem podnośnika: 615 kg
- Typ WOM: niezależny
- Położenie WOM: tylny - standard, środkowy - standard, przedni - opcja
- Prędkość WOM: tylny 540
- Kąt obrotu WOM (środkowy i przedni): 2100 w lewo
- Hamulec WOM: standard
- Czujnik obecności operatora: standard
- Łączna długość z TUZ: 2875 mm
- Łączna szerokość: 1280-1400 mm
- Rozstaw kół: 1725 mm
- Wysokość z ROPS: 2370 mm
- Wysokość z kabiną: 2135 mm
- Masa w stanie pustym z ramą ochronną / kabiną: 1100 / 1325 kg
- Łączna dopuszczalna masa: 2400 kg
- Oś przednia: 880 kg
- Oś tylna: 1800 kg
- Zdolność uciągu: 2500 kg
Zdjęcia przedstawiają model 2036R z opcjonalną kabiną i osprzętem.
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.